piątek, 18 grudnia 2015

Piąteczek

Cześć 

Jakie to dziwne, z pierwszego Grudnia zrobił się już osiemnasty a minęło to jak za mrugnięciem oka. Naprawdę nie mam pojęcie gdzie uciekł mi ten czas, już w przysżlym tygodniu święta a ja nadal nie kupiłam prezentów, przecież nie miałam tego zostawiać na ostatnia chwilę ale wyszło jak wyszło.
Na dodatek mój tata złamał sobie prawą rękę, także jest bardzo ciekawie.
Nie mam nawet jeszcze choinki i w domu żadnych ozdób świątecznych lapek ani innych stroików. Mam nadzieję że uda mi się to wszytko jutro ogarnąć, również chodzi mi o prezenty po czym może pojadę do mojego chłopaka. W zależności jak szybko uwine się z wszelkimi porządkami podejrzewam że zanim to wszystko uda mi sie ogarnąć będzie już późne popołudnie. Chyba że wstanę o godinie 6.00 aby jakoś wyrobić się z tym do południa w co śmiem wątpić wolę dłużej pospać. A przecież została jeszcze Niedziele handlowa na zakupy więc to jest to co mnie niejako ratuje. Także mam nadzieję że uda mi się jutro lub w ten weekend posprzątać załatwić sprawy z prezentami, kupić je i zapakować i że będę miala spokuj przez najbliższe dni. Dodam, że w Środę poniektórzy z was maja wolnę ja niestety idę do pracy na godzinę 13.00 do godziny 19.00 co mi pozostaje po powrocie ciepła kąpiel i spać. 
Prezenty zapakowane ?? Jak u was świąteczne przygotowania ??
 Wspomnałam, że poszłam na 18-stkę, urodziny naprawdę się udały bez żadnych ale naprawdę dobrze się bawiłam. W zeszłym tygodniu dostałam kolejne zaproszenie na 18-stkę ale dopiero w styczniu więc przez jakiś czas będę miała weekendy wolne mam nadzieję :) 

2 komentarze:

Miss Marli pisze...

Moje przygotowania do Świąt dopiero się zaczęły :D Też zostawiłam wszystko na ostatnią chwilę, ale mam nadzieję, że ze wszystkim zdążę :)

hooneyyy pisze...

Fajnie, że impreza udana! :D
mój blog, hooneyyy