wtorek, 29 grudnia 2015

Moje święta

Hej

Dziś przychodzę do was z postem moje święta. Tegoroczne święta nie były dla mnie takie jak co roku. Pomijając fakt, że nie czułam tej atmosfery i to nie z powodu śniegu a raczej jego braku to nie wchodziło w gre. Przez cały okres przygotowań chodziłam do pracy do domu przychodziłam w sumie tylko sie przespać. Wracałam o godzinie 21-22 gdzie wszyscy domownicy już spali a wychodziłam o 6 gdzie jeszcze spali. Nawet kolacja Wigilijna która wpierw odbyła się u mnie w domu po czym pojechałam do mojego chłopaka jakoś nie uświadomiła mi że są to święta. Strojenie choinki czy też pasterka wydawały się dla mnie czymś zwyczajnym. Oczywiście były drobne upominki wspólnie spędzony czas z rodziną. Jednak to nie to samo nie czułam tej magi świąt .
Nie mogę powiedzieć, że były to najgorsze czy też złe święta. Były wspaniałe, spędziłam je z bardzo ważną dla mnie osobą. Pierwsze wspóle święta razem. Cały ten okres świateczny przez tą jedną osobą okazał się wspaniały i nawet niektóre sytuacje tego nie zmieniły. Kto by pomyślał że jedna osoba może znaczyć dla nas tak wiele. 
W tym roku nie wiem dlaczego nie udało mi się zrobić żadnych zdjęć a raczej zapomniałam całkowicie o aparacie. Jest mi bardzo przykro z tego powodu.
A wy jak spędziliście tegoroczne święta ?

3 komentarze:

Deviare_e pisze...

Także nie czułam świat :)
Ale u mnie był to brak śniegu ;)
Bardzo ładny wygląd bloga :)
Podoba mi się to jak piszesz :)
Miejmy nadzieję ze w przyszłym roku poczujemy magie swiat ! :)

W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
http://deviare-e.blogspot.com/
Pozdrawiam Cieplutko :*
Kasia.

Ania T. pisze...

Najważniejsze, że święta spędziłaś z bliskimi :)
ale przyznam szczerze, że ja tez jakoś nie poczułam tych świąt :)

Karolina. pisze...

Świetny post! :) Fajnie, że święta spędziłaś z bliskimi i były udane. Życze ci Szczęśliwego Nowego Roku! Obserwuje i licze na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com