wtorek, 1 grudnia 2015

Hello December / mix zdjęć 1


Cześć,

Już mamy Grudzień. Przecież co dopiero był początek  Listopada a tu już wielkimi krokami święta, mikołajki i sylwester. A co za tym idzie koniec semestru już straszą u mnie w szkole zagrożeniami. Zapowiada się sprawdziany jak co roku. Mam tylko dwa dni szkoły a nauki jakbym chodziła przez cały tydzień.
Aktualnie jestem na etapie negocjacji z moim T abym wróciła do ćwiczeń tak jak bym chciała. Chciałam zacząć od Poniedziałku ( wczoraj ) ale odwołali mi ostatnią lekcję i tak jakoś stało się że umknęło mi to gdzieś. Dziś również nie miałam ostatniej lekcji więc jakoś przeżyłam te 3 lekcje były dość luźne. Cóż się dziwić był to w-f, matematyka ( z moim wychowawcą ) i GGD. Mamy już Adwent a ja w Sobotę mam pójść na 18-ste urodziny koleżanki z klasy a w Niedzielę mikolajki jak się cieszę nie wiem dlaczego. Nie chodzi o prezenty czy słodyczę bo ich nie dostje już mama nie robi za Świętego Mikołaja. Pora zacząć obmyślać jakimi upominkami obdarować bliskich. I się zacznie szał po sklepach. Macie już pomysły na upominki dla bliskich ??

1. Różyczki od Kotka 2. Romantyczny wieczór we dwoje 3. Cola w tracie jazdy :) 4.Urodziny  Marzeny 5. Andrzejki domówka. 6. Pierwszy śnieg

3 komentarze:

dwieperspektywy pisze...

bardzo lubię takie mixy :D/Karolina


Dwie Perspektywy Blog

Kinga Iwanek pisze...

Ja w tym roku, chyba obdarzę moich rodziców perfumami, sama chciałabym dostać pewną pozycję książkową. Na pewno w święta czytałabym do upadłego :D
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :*
Pozdrawiam, Kinga na Wieszaku ;)

Paweł Strulak pisze...

obserwuje :) fajny blog :D liczę na rewanż i na jakąś opinię, bo dopiero zaczynam. ;) pozdrawiam :)