wtorek, 29 grudnia 2015

Bez tytułu


Cześć!

Jak tam po świętach, u mnie tak samo jak przed. Nie czułam tej atmosfery nie czułam niczego wzgledem tych świąt. Nie wiem jak u was.
Aktulalnie jestem jeszcze w domu ale za chwilę uciekam na autobus i do pracy na godzinę 13 w pracy będę do godziny 19 nie wiem jak to przetrwam. Nie mam ochoty na nic. Zazdroszę tym osobą którę mogą posiedzieć w domu ja niestety już w Ponniedziałek byłam w pracy i tak do końca roku. Mam już tego dość nie mogę się wyspać jestem cały czas przemęczona. Nawet przez święta nie miałam czasu na odpoczynek ale o moich świetach napisze w innym poście, nie mogę powiedzieć że były one złe. Były świetne bo spędziłam je całe z ważną dla mnie osobą. Ale o tym kiedy indziej.
A wy jak czujecie się po świętach plany na Sylwester??

1 komentarz:

Marzena Panek pisze...

Obserwuje! <3
Cudowny blog i zdjęcia ! :):*
Zapraszam na mój blog link poniżej !
MÓJ BLOG - http://maaziix33.blogspot.com/