poniedziałek, 23 listopada 2015

Udanego tygodnia !

Cześć !

Kolejny Poniedziałek, następny tydzień. Bo kto nie lubi Poniedziałków ?
Zapewne większość, patrząc racjonalnie nik ich nie lubi. Wstając rano doznałam straszliwego szoku nie byłam przygotowana na Śnieg za oknem. Dziwne uczucie wstać rano i ujrzeć wszystko w białaych barwach, aż dreszcze mnie przeszły. Tydzień tak jak zawsze zapowiada się pracowicie i to bardzo, z tygodnia na tydzień przybywa mi pracy. Straciłam wszystkie chęci już do wykonywania tych zadań a i tak trzeba je wykonać. W weekend niestety nie udało mi się odespać tygodnia, praktyka robi swoje, a nastepnie przygotowania do domówki, raczej domowych andrzejek. Powtórka z zeszłego roku tylko że w węższym gronie, także po pracy musiałam posprzątać i przyżądzić jakieś zakąski i coś ciepłego do jedzenia. I stwierdzam że nie nadaje się na kucharkę nie mam do tego cierpliwości. Byłam wykończona i marzyłam tylko o tym aby się położyć, całe spotkanie zakończyło się troche po północy więc źle nie było, przerażał mnie jedynie ten balagan który trzeba było posprzątać nastepnego dnia.
Zaliczam ten weekend do udanych tak jak większość. W gronie znajomych, najlepiej choć brakowało paru osób.

A wy jak spędziliście weekend ??
Udanego tygodnia !

2 komentarze:

Lexxia pisze...

Ja już nie pamiętam kiedy widziałam śnie za oknem :P
Jeśli chodzi o dni tygodnia, to ja już wolę poniedziałek od wtorku i środy ze względu na praktyki. A co do sprzątania po domówce, to wiadomo, że nie chce się sprzątać :D
http://girl-in-your-world.blogspot.com/

Lexxia pisze...

Ja już nie pamiętam kiedy widziałam śnie za oknem :P
Jeśli chodzi o dni tygodnia, to ja już wolę poniedziałek od wtorku i środy ze względu na praktyki. A co do sprzątania po domówce, to wiadomo, że nie chce się sprzątać :D
http://girl-in-your-world.blogspot.com/