środa, 11 listopada 2015

Coś ale jednak nic- recenzja

Mój dzisiejszy dzień jest totalną klapą, wolny dzień w środku tygodnia. Uhu. Kto by się nie cieszył.
Tak właśnie jak przez to pokręciło mi się wszystko, chodzę po domu cały czas i nie wiem w co włożyć ręce, bo to wolny dzień w dodatku święto i strasznie mi się to dłuży. Rodzinak rozjechała się a ja zostałam prawie że sama. Posiadam tylko w domu za ścianą stworzenie określone moim bratem ale nie rozmawiam z nim bo bym się na niego dziś wydarła. Ten dzień dla mnie jest strasznie nerwowy, ciągnie się za mną takie uczucie że w ten dzień nie wypada robić nic normalnego ? porzytecznego. I tak siedzę nic nie robiąc przez cały dzień nie mam czym zająć myśli.

Dlatego pomyślałam, że podzielę się swoją opinią na temat, pewnego kosmetyku do pielęgnacji twarzy i ciała z ziaji. Nabyłam ostatnio oliwkowy peeling (drobnoziarnisty) jako że ta firma trafiła jakoś w moje gusta, postanowiłam i tym razem postawić na nią i wypróbować ten że peeling. Przeważnie kupowałam z tej firmy kremy i maseczki i byłam z nich zadowolona jakbyście chcieli mogę wam je również trochę opisać.

Więc tak, ten peeling jest delikatny ma również delikatny świeży zapach. Żelową lekką konsystencję.
Ja używam go głównie do twarzy i idealnie usuwa martwy naskórek nie podrażnia mojej cery nie mam po nim czerwonej twarzy, wygładza i odświeża nadaje mojej skórze blasku i energii. Cera wygląda świeżo.

Co zawiera? Liście z zielonej oliwki które zawieraj oleuropeinę- naturalny przeciwutleniacz i substancje łagodzącą.
Mikrogranulki które szybko oczyszczają skórę i zapobiegają powstaniu zaskórników, Usuwają zanieczyszczenia oraz martwe komórki naskórka.


 Cena takiej buteleczki 200ml to 9.80zł ja tyle zapłaciłam nie wiem jak wyglądają tam ceny w innych sklepach.
 Ja jestem z tego produktu bardzo zadowolona, nie trzeba nakładać jakiejś masy tego produktu wystarczy niewiele więc jest bardzo wydajny. Zalecany jest do każdego rodzaju cery. Uważam że warto go wypróbować.

7 komentarzy:

Wiktoria Remisz pisze...

Super :D
http://spadajtomojswiat.blogspot.com/

wessper xx pisze...

uwielbiam ziaję - do pielęgnacji jest najlepsza. kosztuje grosze a działa cuda :))

Nika ;P pisze...

Ciekawy produkt ;D
grlfashion.blogspot.com
Czy mogłabyś poklikać w linki w moim nowym poście ?:*
Bardzo proszę :D

Patuu pisze...

Lubie kozmetyki z ziaji ostatnio kupiłam jakis tonk i krem :)
świetny blog
3maj sie :D
http://life-patuu.blogspot.com/

friday pisze...

Ciekawy kosmetyk :)

Piąteczka!
http://fridayp.blogspot.com/

Magda choińska pisze...

ziaja to tylko u mnie maseczki i mleczko kakaowe, chyba czas wypróbować innych kosmetykow ;)

Magda choińska pisze...

ziaja to tylko u mnie maseczki i mleczko kakaowe, chyba czas wypróbować innych kosmetykow ;)