wtorek, 24 listopada 2015

Chwila relaksu


Wtorek tak jak chyba każdy dzień wypad bardzo pracowicie. Na szczęście po szkole miałam chwile relaksu. Poszłyśmy z dziewczynami do kawiarni Perełka na gorącą czekoladę, która okazała się idealna w tak zimny dzień. Naprawdę uwielbiam tą kawiarnię za klimat jaki w niej panuje i oczywiście za dobrą Kawę i desery. Jest w niej bardzo przytulnie całego uroku dodaje przepiękne oświetlenie i dodatki odpowiednie do pory roku. 
Więc przez tą chwile oddechu obgadałyśmy parę spraw, i napomknęłyśmy temat przygotowań do osiemnastych urodzin Karolci, które odbywają się 5.12 więc to już niedługo a ja i tak uważam że zdążę z prezentem i strojem na ten dzień. 

Szczerze taka chwila oddechu oderwania się od tego wszystkiego się przydaje, szkoda tylko że codziennie nie mam takiej okazji aby wybrać się do tej kawiarni. 

A wy macie swoją ulubioną kawiarnię ??

Mmm... Gorąca czekolada <3 td="">


7 komentarzy:

Ania T. pisze...

mm ♥

pat selene pisze...

Mniamusnego
http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

Paulina Niewazne pisze...

Super notka plus pychotka na zdjęciu az zgłodniałam :)

Natalia Kaczmarek pisze...

Mniam narobiłaś mi ochoty ! Nie mam jeszcze swojej ulubionej kawiarni :)

http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam ! :)

Yude Mere pisze...

Uwielbiam takie spotkania z przyjaciółmi po szkole :) Często wychodzimy do kawiarni w piątek po lekcjach, aby całkowicie się odprężyć i zacząć cieszyć rozpoczynającym się weekendem.

Pozdrawiam ♥,
yudemere

Pegi pisze...

Uwielbiam gorącą czekoladę! :D
Ja zawsze chodzę z koleżankami po szkole na kawę/ herbatę do pobliskiej kawiarenki :) Takie spotkania potrafią odprężyć i uspokoić człowieka, a z drugiej strony pozytywnie naładować :)

Pozdrawiam,
peeegi.blogspot.com

dwieperspektywy pisze...

my mamy z koleżankami taka pobliska kawiarnie, gdzie przewaznie razem chodzimy po szkole. A tak to lubie jeszcze coste :)/Karolina