poniedziałek, 26 października 2015

Ostatni weekend


Cześć!

Już mamy Poniedziałek i ostatni tydzień Października. Weekend minął mi dość szybko, gdyż byłam w pracy czyli w sumie większą część dnia gdzieś mi uciekła. Po czym miałam jazdę, tak jakby ktoś nie wiedział to chodzę na prawo jazdy tak właśnie i to się zmieniło. Mam coraz większy stres związany z egzaminem właśnie niby jest to normalne bo zbliża się wielkimi krokami. Nie będę zdradzała kiedy. Więc też sporo czasu spędzam na nauce właśnie. Cóż mogę więcej napisać, raczej nic więcej na temat mojego prawka a raczej nauki do niego. Wracając do Soboty to ok. 17.15 pojechałam do Gdyniy wróciłam ok.22 nie mam co wam tu tego opisywać bo cały czas jechaliśmy. Zawoziliśmy kolege więc nie miałam jakiejś zbytniej ochoty sie gdzieś zatrzymywać, resztę wieczoru spędziliśmy na oglądaniu jakiś filmów w TV. I tak mineła mi Sobota. W Niedziele pojechałam na wybory tak wypełniłam obowiązek obywatelski chociaż strasznie mi się nie chciało. Zatem reszte dnia spędziłam znów w domu. Nic ciekawego się nie wydarzyło. Dziś do szkoły się nie wybrałam gdyż miałam jazdę tak właśnie z jednej strony dobrze a z drugiej strony nie gdyż przygotowana do szkoły z książkami niewyspana dowiaduję się że będe miała jazde.I tak też zleciał mi dzisiejszy dzień. Jutro mam tylko 4 lekcje więc lecę dalej się uczyć testów.. paaa


Brak komentarzy: