poniedziałek, 13 lipca 2015

What is going on

Hello

Witam was po x czasie, w końcu chwila relaksu i o to jestem. Nie będę wam opisywać moich zajebistych wręcz wakacji, nie ma czego nawet opisywać. Jedynie wczoraj wybrałam się na ognisko i był to spontaniczny wypad, gdyż dowiedziałam się że tam idę dosłownie pięć minut przed wyjściem, dobrze że byłam w miarę ogarnięta inaczej mogło by to się źle skończyć.
Ale o co chodzi ? Nic chyba bardziej mnie nie denerwuję niż to określenie, zdanie. Tak bo na pewno nie wiesz o co chodzi nie wiesz co mówiłeś. Choć tyle razy mówiłam , abyś nie rozmawiał z osobami trzecimi na temat mnie. Ile razy można to powtarzać najwidoczniej to sto razy nie wystarczyło dla niego.
Nienawidzę po prostu takiego zachowania i następnie tego udawania, że nie wie się o co chodzi...Bo przecież ja jestem niewinny ja nic nie mówiłem a postaw taką osobę przed tymi którym to mówił... 
Ale to nie było tak..
Jak nie tak to jak...? Nie no proszę takie osoby naprawdę o wyrozumiałość. Z reguły jestem spokojna ale nic nie denerwuje mnie tak jak właśnie takie zachowanie, a właściwie nie przyznawanie się do popełnionego czynu. Oho zabrzmiało jak w kryminale...
A wy jak uważacie co sądzicie na temat takich ludzi ??




1 komentarz:

SANDRA KOPKO - FASHION BLOG pisze...

Bardzo ładna jesteś ;) Jaki to aparat? :)

Obserwuję! Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie obserwuję. Dodatkowo klikam w bannery i linki, jeśli posiadasz :)
www.sandrakopko.com