wtorek, 21 lipca 2015

Ted 2 recenzja...

Hello

Przychodzę do was dziś tak jak obiecywałam z recenzją filmu Ted 2.
Wiadomo, że chodzi w tym filmie o "ożywionego misia", cała akcja kręci się wokół tego, że uznano go za rzecz ujmując majątek ruchomy. Nie będę przedstawiała wam wydarzeń itp, sami musicie go obejrzeć, film po prostu genialny, warty polecenia także POLECAM z całego serca.
Powiem że jest tak dobry o ile nie lepszy od pierwszej części. Ja osobiście oglądałam go dwa razy w Sobotę i w Niedzielę jeszcze raz. Czy się nudziłam oczywiście że nie, ze względu na to że film jest z napisami to można uznać że za pierwszym razem czytałam napisy a za drugim skupiłam się na oglądaniu... 
Nie wiem nawet co napisać. Sami musicie obejrzeć, mnie film strasznie się podobał.... 
W Sobotę wylądowałam jeszcze w Gdańsku an Starym Mieście... 
Tak Gdańsk nocą jest przepiękny, pogoda na szczęście dopisywała także bawiłam się świetnie.
A wy jak spędziliście weekend ??




1 komentarz:

hooneyyy pisze...

Ja nigdy nie oglądałam ani jedynki ani dwójki :D
mój blog, hooneyyy