piątek, 31 lipca 2015

Połowa za mną...Mix Lipca

Dobły?? Helloo 

Kto by pomyślał dziś ostatni dzień Lipca gdzie uciekły mi te wakacje ?? Już jutro do pracy.
Tak w Sobotę jest to skandal ale co poradzę. Wielkimi krokami zbliża się moja magiczna liczba 18 stresu nie mało a z tym wiążą się nerwy kłótnie, i masa zamieszania.
Lipiec czyli pierwszy miesiąc wakacji minął mi bardzo szybko przeważnie na spontanach czyli najlepiej i oczywiście na pracy...
Cały ten miesiąc uważam nawet za udany gdyby nie ta praca.
A wam jak minął ten pierwszy miesiąc wakacji ??
Więc w ten mój ostatni dzień wolności spędziłam w łóżku do 10 tak wiem nie zbyt mądrze ale w końcu się wyspałam i aktualnie pisze do was.. Przez resztę dnia będę leniuchować i oczywiście mam nadzieję że zrobię trening. Tak znów wzięłam się za ćwiczenia brakowało mi tego strasznie...
Jakie zmiany zaszły u mnie kupiłam sobie telefon w końcu udało mi się go zmienić i tak jestem z  niego bardzo zadowolona więc polecam..
Życzę udanego dnia i zostawiam was z mixem zdjęć z Lipca... W sumie nie zawsze miałam okazji robić zdjęcia obiecuję że się poprawię....
Do zobaczenia paaa....
1Selfii.. 2Black w drodze do GD 3.Yumii jemy..4. Naklejeczki na wódeczki...5 Kino z misiami 6. Zdjęcie w kinie musi być 

1. KH wita. 2. Kebab z ziemniaczkiem <3 3.="" aria-haspopup="true" class="goog-spellcheck-word" id=":10.13" role="menuitem" span="" style="background-color: yellow; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial;" tabindex="-1">Nowyy
telefooonnn.
4. BMW nocą Gdańsk  . 5. Promenada Kartuzy . 6. Gróbe nogii idziemy ćwiczyć :)


8 komentarzy:

Alice pisze...

Bardzo fajne zdjęcia! Ja nie moge uwierzyć, że już lipiec zleciał i tylko miesiąc wolnego! W wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: Mój Blog - klik! :)

Agata pisze...

super mix :) szkoda, że lipiec tak szybko zleciał :(

Julia Górniak pisze...

Mi ten miesiąc tak szybko zleciał :( nie zrobiłam jeszcze prawie nic. Ale ładne zdjęcia *-* Pozdrawiam, Julia style-person.blogspot.com/

Gosiaaam pisze...

Świetny mix zdjęć :) Mam nadzieję, że w sierpniu również porobisz takie fajne zdjęcia :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
www.megmyfashion.blogspot.com

Magic World pisze...

I świetny mix zdjęć!:)
Klikniesz w kinki w nowym poście będę wdzięczna ;*;

Kinga Dobrowolska pisze...

Świetne zdjęcia ;)

Kinga Dobrowolska–blog. Pozdrawiam gorąco ♡

optymistka. pisze...

ojaa, ale genialne są te naklejki :D pozytywnie!
blog: optymistka. | konkurs u mnie ♡

Marcelina Cieślak pisze...

Świetne zdjęcia :) pomysł z naklejkami na wódkę :) bardzo kreatywnie :D :D pozdrawiam lethalowa.blogspot.com