sobota, 18 lipca 2015

I co teraz ?

Hello

Piszę do was dzis tak troszkę a "szybkiego". Gdyż muszę muszę wam się pochwalić moimi pięknymi zaproszeniami na 18-stkę wkońcu się ich doczekałam, nie żałuję że zdecydowałam się na nie są zabawne a przecież o to mi chodziło. Co raz bardziej podoba mi się planowanie i organizowanie małymi kroczkami mojego wielkiego dnia... Aktualnie uśmiecham się do monitora. Zaproszenia przyszły wczoraj. 
Zamawiałam je z allegro, szczerze obawiałam się że nie będą wyglądały tak jak na zdjęciu ale wyglądaja identycznie. Także zdjęcie umieszczam poniżej możecie napisać czy wam się podobają czy nie :)
Większość jest już wypisana ale zamówiłam tylko 23 zaproszenia resztę dokupuję osobno, także dostałam w gratisie dwie naklejki a wódkę 18-nastkową mam zamiar wykorzystać je w nagrodach w kokursach z dwoma naklejkami nic nie zrobię a do tego nadadzą się idealnie...
Także polecam :D 
Cóż ja jeszczę chciałam napisać, dziś wybieram się do kina na Ted 2 oglądaliście ?? Postaram napisać czy film warty polecenia.... 
Także już lecę udanego weekendu :P 




4 komentarze:

Marcelina Cieślak pisze...

Te zaproszenia są świetne! :) http://lethalowa.blogspot.com/

Magic World pisze...

O może się wybiorę też na to do kina :)
Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

Agata pisze...

genialne są te zaproszenia! :D

optymistka. pisze...

są świetne! też mam zamiar wybrać się na Teda, także czekam na recenzję :D
blog: optymistka. | fanpage