piątek, 26 czerwca 2015

po zakończeniu

Helloo

W końcu ! Można odetchnąć z ulgą tak właśnie świadectwa odebrane, przemówienia jak zawsze strasznie długie, i po co to ? I tak tego nie słuchamy stałam ponad dwie godziny myślałam, że umrę pierwszy raz w życiu tak bolały mnie nogi od moich kochanych koturn. Nie wiem co się stało przecież niedawno przetańczyłam w nich całą noc i nic a teraz myślałam że nie dojdę do domu.
Zapewne każda z was zna ten ból.
A wracając do świadectwa, hmm mogło być lepiej nie jestem z siebie zadowolona ale też nie jestem zawiedziona zawsze mogło być gorzej. To ja już teraz powiem że od Września przyłożę się do
 nauki ha ha ciekawe ile osób też to powiedziało średnia powyżej 4.0 więc źle nie jest. 
Także jutro jeszcze do pracy następnie wieczorem Truskawkobranie ( wiecie co to ?) 
Trzeba to uczcić, choć w sumie wakacje rozpocznę dopiero w Środę we Wtorek do pracy :(
Planów nie mam jak to się mówi na "SPONTANA" będę działać tak więc może coś się zmieni, zdecydowanie uważam, że taka opcja jest najlepsza MD dobrze o tym wie.
Nie wiesz w takim razie jak to się skończy jak się potoczą losy itp. Też tak uważacie ?
 Także życzę wam udanych i nie zapomnianych wakacji 


5 komentarzy:

wessper xx pisze...

jesteś o rok starsza ode mnie! ja się tak cieszę - że już są wakacje, to był pracowity rok ;)

wessper xx pisze...

nareszcie wakacje, to był pracowity rok :) + jesteś o rok starsza ode mnie :D

Amelia pisze...

Również życzę Ci udanych wakacji! Moje też będą spontaniczne :D


amelia-bloog.blogspot.com Zapraszam na konkurs :)

An gie pisze...

Ja ze świadectwa też jestem zadowolona, choć również mogło być lepiej :)

Agata pisze...

u mnie też zakończenie trwało masakrycznie długo -,-