czwartek, 11 czerwca 2015

Kolejne bierzmowanie...?

Cześć.

Mamy prawie środek tygodnia.... A ja już nie mam siły na nic kompletnie. Wczoraj tj. Poniedziałek byłam na bierzmowaniu u mojej siostrzenicy. Chociaż wstępnie nie miało mnie tam być gdyż byerzomowanie było na godz 16 a ja pracę kończyłam o 18. 
Stwierdziłam, że przecież nie mogę nie pojawić się w tym dniu, więc pojechałam po prostu po pracy na Klukową Hutę ehh myślałam że padnę ze zmeczenia ale czego nie robi się dla rodziny.
Pojechałam tam złożyć życzenia, ale uśmiech i tak wynagrodził to usmiech bądź zdziwnienie.
W końcu co by to było za bierzmowanie ziemniaczka bezemnie ?
Przez to że nie byłam w domu nawet sie nie przebrałam nie miałam nawet takiej opcji. 
Jeszcze trzy tygdonie i wakację, w sumie zostało pięć dni szkoły i dziewięć dni praktyk ehh ja chce już wakację i to piekne słoneczko, chcę się wyspać. Czyli wszyscy tego chcemy, nie mam planów nie wiem co będę robiła, wiem tylko że muszę pójść do pracy i zapewne praca sezonowa czyli truskawki. Mmm i już czuję te spalone plecy ałćć aż boli.... 
Szkoła oeny powystawiane czekam tylko teraz na ich zatwierdzenie i na radę następnie laba. Może nie całkowicie ale w większości nie będziemy nic robić.
Jak wpsominałam że w week miałam wybrać się do Sopotu ? To wybrałam się najpierw do kina potem na Skwer Kościuszki w Gdyni. Niestety jak zwykle aparat został w samochodzie :(
Cały weekend uważam za bardzo udany wróciłam ok. godz. 3 także rano wstałam o 7 niewyspana.
A wy jak spędziliście weekend ?
A wy jak plany na wakacje już są ? Znacie już swoją średnią na koniec? Zadowoleni ?
 Selfie z rodzinką zawsze spoko :)



2 komentarze:

Gosiaaam pisze...

Fajnie, że byłaś na bierzmowaniu :) Ja również nie mogę doczekać się wakacji!
www.megmyfashion.blogspot.com

Bartłomiej Malec pisze...

Ja już mam dokładnie zaplanowane wakacje, wyjeżdżam do rodziny, bo ona jest najważniejsza :) Ładne zdjęcie i mam nadzieję, że odpoczniesz w najbliższych dniach :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/