sobota, 13 czerwca 2015

Jeden moment...

Jeden moment, jedna chwila i może Cię już nie być.

Hej, wiem dziś nie tak optymistycznie, jest to spowodowane wczorajszym zdarzeniem .
Nikt nie mógł się tego spodziewać, nikt tego nie mógł przewidzieć. Czy tak miało być ? Czy po prostu to kolejny pech.
Wypadek samochodowy zderzenie czterech samochodów, jedna osoba zginęła na miejscu 2. min. reanimacji nic nie dało. Czterech kolegów z pracy, na przerwie postanowiło sprawdzić swoje samochody. 200 na blacie zakręt i już wszystko osądzone, straszny widok, kierowca wypada prze tylną szybę
W skrócie przedstawienie wczorajszego wydarzenia, nie chodzi mi o to aby jakoś pochwalić się tym czy coś. Nie chcę zwrócić uwagę na zachowanie ludzi którzy go nie znali i dają zbędne oczerniające komentarze. Również go nie znałam ale nie mam zamiaru myśleć o nim źle był to kolega mojego przyjaciela pracował z nim 3 lata w dzień w dzień a teraz jak to powiedział
~Wyjechał na przerwie i już nie wrócił~
Chodzi mi o komentarze typu tak zasłużył nadmierna prędkość, dobrze ze się zabił itp.
Jezu ludzie ja się pytam co on wam zrobił. Zginął robiąc to co kochał, wiedział jak się to może skończyć. Kochał nadmierną prędkość znał konsekwencje. To tak samo jak jazda na motocyklu chodzi o prędkość o adrenalinę liczysz się ty i asfalt samochód/ motocykl . 
I nie wiem o co chodzi tym wszystkim ludziom. Okey może nie miał zapiętych pasów ale może skończyło by to się dla niego wózkiem czy czymś, a zapewne tego by nie chciał. Za rok zaplanowany ślub wszystko ustalone, wszystko legło w gruzach. Najlepsze jest to że mój przyjaciel miał z nim jechać nie wiem co bym zrobiła gdyby z nim pojechał. 
Chodzi mi o to że Ci wszyscy ludzie go tak oczerniają. Nie wiem może jestem zbyt głupia aby to zrozumieć. Mi pozostaje powiedzieć spoczywaj w spokoju. I zmówić za niego zdrowaśkę.
I mam prośbę też do was abyście także zmówili tą jedną zdrowaśkę za niego. Moim zdaniem jest to o wiele lepsze niż te wszystkie znicze. Połączyć się z rodziną w takiej chwili poprzez modlitwę a nie przez e-znicza ?
Nie zmuszam was do niczego, ale była bym bardzo wdzięczna....

1 komentarz:

Daga pisze...

Nikt nie zasługuje na takie wydarzenie w swoim życiu :(
_______________
Mój blog - klik!