środa, 17 czerwca 2015

In a moment ... Soon


Helloo

Już niebawem Piątek, już niebawem WAKACJE to jakby ktoś zapomniał. Tydzień dość pracowity jak każdy, jutro szkoła i w sumie ostatnie chwilę z moją klasą w tym roku szkolnym.. Jak szybko to zleciało, nie mam zbytnio ochoty wybrać się jutro do szkoły lecz mam parę rzeczy do załatwienia. 
Chyba złapałam jakieś przeziębienie, od początku tygodnia strasznie boli mnie głowa, do tego uciążliwy kaszel i katar i ten ból gardła Grr... Nie polecam nikomu.
Jestem za fascynowana wręcz zachowaniem pewnych ludzi komentujących mnie jak biegam... Ale po co, wiatr zawieje i poleci, po co się tak katować... 
Może lubię ?
Kto by pomyślał, że parzą się na Ciebie jak na debilkę, twierdząc że się zaraz złamiesz robiąc przysiady ze sztangą. Nie no błagam was bez przesady 20 kg to nie jest tak dużo, wiem kiedy skończyć znam umiar więc spokojnie...
Wakacje już za tydzień... No żesz w końcu. Może ktoś zaczął już wcześniej upragnioną labę ? 
Hmm za tydzień dzień ojca, truskawkobranie oj nie mogę się doczekać.
Aktualnie, ładnie to ujmując odpoczywam sobie i zastanawiam się, nad uczesaniem wieczorowym siostry, czegóż ja się podjęłam....
Zapewne zerwę się jutro szybciej z lekcji, wątpię że jakaś osoba dotrwa do końca lekcji , to już jest bez sensu mamy no w sumie można powiedzieć że koniec roku ale i tak musimy siedzieć na tych lekcjach i oczywiście przerabiać dalszy materiał, nie marnujmy czasu. I tak będziemy powtarzać to z powrotem we Wrześniu ale co tam przerobicie to dwa razy nic wam się nie stanie.
Poważnie ?
Pozostawiam to bez komentarza... A jak u was przerabiacie do końca dalszy materiał, czy już może rozpoczęliście wakacje???

A co mam za oknem ?

Piękne nieboo przed ulewą...

To już tak wakacyjnie :) Trzymajcie się :)

3 komentarze:

Marzena Panek pisze...

super blog i wpisy ;)
http://mazix3.blogspot.com

Martyna pisze...

zdrowiej! :) bardzo ciekawy post o fajne fotki ;)


~zapraszam na mojego bloga (może masz ochotę wziąć udział w konkursie? :) )

verusia pisze...

Piękne zdjęcia ;) http://verusiablog.blogspot.com/