piątek, 5 czerwca 2015

Chwile ulotne jak motyle... Mix Maja

Hej,
Znów po długim czasie ale cóż zdałam sobie sprawę że nawte  nie wiem kiedy ten czas minął. Pamiętam jak niedawno w Styczniu planowałam wstępnie moje urodziny i stwierdziłam, że mam sporo czasu do Września a teraz ? Teraz mamy już Czerwiec na samą myśl ściska mnie w żołądku przecież niedługo będę pełnoletnia, a w sumie nawet wstępnie nie ustaliłam ile osób będzie świętować ze mną ten dzień. Skupiłam się na tym co jest tu i teraz. Na jutro planuję wyjazd do Sopotu lub do Gdyni na Skwer, pogoda jak na razie dopisuję. 
Dzisiejszy dzień był dniem wolnym czyli długi weekend przez to że wczoraj było wolne i dziś cała moja organizacja i kalendarz w głowie posypały się mam dziwne wrażenie że wczoraj była Sobota a dziś Niedziela eh....
Miejmy nadzieję, że się przestawię niedługo nasze upragnione wakacje. Jakieś plany ? Ja skupię się na pracy i mam w planie kurs prawa jazdy. 
Pogoda dopisuje ?

Zostawiam was z miksem zdjęć z Maja. Ostatnie ognisko w Maju....







5 komentarzy:

Dusia pisze...

planowanie 18- stki to naprawdę fajna rzecz :) przeżyj ją tak jak marzyłaś o ile to możliwe :)
zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba. :*
http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

Dusia pisze...

planowanie 18- stki to naprawdę fajna rzecz :) przeżyj ją tak jak marzyłaś o ile to możliwe :)
zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba. :*
http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

Daga pisze...

Też przeżywałam swoją 18nastkę, ale tak na prawdę po niej nic się nie zmieniło.
MÓJ BLOG, ZAPRASZAM

Steezy PL pisze...

Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


Pozdrawiamy

Steezy PL pisze...

Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


Pozdrawiamy