środa, 13 maja 2015

Half of the week

Hej !

Jakby nie patrzeć mamy już połowę tygodnia, cieszmy się już za dwa dni Piateczek! Ten tydzień zapowiadał mi się pracowicie ale nie myślałam, że aż tak źle bedzie padam ze zmęczenia. Nasz kochany Poniedziałek zaczęłam moją kochną pracą w której siedziałam od 8 do 18 zawsze moglo być gorzej i tak w domu wylądowałam okokło 20. Tak miałam bardzo ciekawy wieczór od razu poszłam spać nie miałam siły już na nic, nawet kawa nie pomagała oczy same się zamykały. 
Wtorek uszedł w tłumie również praca lecz tylko do 16 więc udało mi się zrobić parę obowiązków domowych. Środa znaczy dziś był mym chyba szczęsliwym dniem nie było dużo pracy co zakończyło sie nudą dla mnie wyszłam o 15 wypuśli  mnie szybciej ale i tak w domku byłam po 16 także znalazłam czas aby do was napisać. Tak własnie powracam :) Jutrzejszy dzień szkoła aktualnie uczę się z matematyki na sprawdzian, kocham matmę ! ~ Yyy Nie.
Sprawdzian z Polskiego o Noblistach ? Nie wiem po co mi to wiedzieć ale okey niech będzie, angielki tłumaczenie tekstu~Mmm uwielbiam.
I moja kochan i ulubiona historia i pytanko mam nadzieję ze tym razem bez kartkówki....
Jestem ciekawa kiedy zacznę poprawiać oceny. Podobno wystawiane są już proponowane....
Już widzę to: ja chciałam poprawić, proszę panią kiedy bedę mogła poprawić a co mi wychodzi na koniec itp. tylko na to czekam :) Piątek zapowiada się chyba dobrze znaczy nie wiadomo mi o żadnym sprawdzianie czy kartkówce ale kto wie... No i kolejna Sobota w pracy za to w niedzielę się wyspię tak właśnie wstane o 12 zapewne mi to nie wyjdzie mój organizm się przyzyczaił do wczesnego wstawiania także raczej obudze się o 7 lub 8.
Wiecie coś może juz na temat zagrożeń i tych ocen proponowanych są już u was wystawiane ?
Jakieś plany na weekend ?? Oby była piękna pogoda :) 

A ja tam lubię się chować. Uwielbiam <3


2 komentarze:

Alexandra K pisze...

U nas już powoli wystawiaja proponowane :o

Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z KAŻDEGO SKLEPU w najnowszym poście?
Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
alexandrak-blog.blogspot.com



Klaudia Blog pisze...

mój tydzień to była masakra ;/ ale już dzisiaj mogę sobie trochę odpocząć :)

http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/