piątek, 1 maja 2015

Część życia

Hej :)
W związku z tym że blog to po części mój pamiętnik to warto by wspomnieć o ubiegłej Sobocie.
Czyli o 18-stce mojej dobrej koleżanki z klasy, więc ten wpis będzie taki trochę pamiętnikowy.
Więc 25.04.15r.
Na początku zapowiadało się że będzie nudno tzw. "stypa" nawet już zaczęliśmy żartować na ten temat. Po czasie zabawa się rozkręciła ? Wszyscy bawili się świetni choć nie odbywało się to w jakiejś wielkiej restauracji czy sali bankietowej ale i tak zabawa była przedni. Liczy się towarzystwo i chęć zabawy. Okazało się że tak jak wczoraj wspomniałam że poznałam pana T z całkowicie innej strony. Może to i lepiej ?
Oczywiście jedna osoba nie przyjechała z klasy więc na początku byliśmy zawiedzeni. 
Zabawa naprawdę była świetna i za to chcę podziękować wróciłam do domu po 4. a wstałam o 6 więc byłam trochę niewyspana ale to dało się zamaskować.
Czyli sobotę uważam za udaną Mika zgodziła się na publikację zdjęć czyli będę miała co wspominać.
Także życzę wam miłej i udanej Majówki <3



1 komentarz:

optymistka. pisze...

domyślam się jaka musiała być świetna zabawa ;)
polecę Twojego bloga, poklikam w linki! :) <- zobacz ♡