czwartek, 2 kwietnia 2015

Today is the day

A nie jeszcze raz...
Dzisiejszy dzień jest dniem...???
Dla mnie dniem jak co dzień i najlepszym dniem na trening ??
Aaa czy ja zawsze muszę o treningach.... Niee zmieniamy to....
Więc dzisiejszy dzień jest dniem pełnym przeszkód, niespodziewanych zdarzeń, wydarzeń.... 
Praktycznie spotykamy się z tym codziennie, mnóstwo przeszkód z którymi się zmagamy może być to różnie interpretowane. Moja przeszkodą są aktualnie przygotowania do Wielkanocy te wszystkie pyszności ciasta i taaa straszna straszna strasznie pyszna znaczy się czekolada i moja mama z tekstem Weronika, została mi czekolada nie chcesz zjeść BO SIĘ ZMARNUJE  ...
Ale ja jestem przecież na diecie a ona mnie kusi czekoladą i tymi wszystkimi specjałami świątecznymi.... 
I jak tu nie ulec ??? A w święta sobie pozwolę oczywiście na małe co nieco, bo przecież wszystko jest dla ludzi jak sobie pozwolimy na coś to przecież nic się nie stanie...
Niebo się nie zawali nie utyjemy tony.... 
Przyznam się bez bicia że jestem wobec siebie wymagająca, przez jakiś okres nie jadłam słodyczy.
Ileż można ?
Dziewczyny największym błędem jaki możecie popełnić to ogólna GŁODÓWKA nie ma nic gorszego, organizm zaczyna odkładać tłuszczyk i robi się nie estetyczna "oponka"
A tego raczej chcemy uniknąć.... 
Wracając do dzisiejszego dnia zdałam sobie sprawę z tego, że gdy ktoś powie mi że schudłam zawsze odpowiadam że nie.. 
Zamiast podziękować wypieram się tego.... Dlaczego ? Nie wiem sama....
Nie powiem że zrobiło mi się dziś miło jak to usłyszałam ale musiałam dodać od siebie że nie że chyba zwariowałaś..... 
Tak że wiecie jeśli ktoś powie wam że wyglądacie lepiej, ładnie, że schudłyście podziękujcie zamiast się tego wypierać.... 
Wiem że każda z nas popełnia ten sam błąd...

2 komentarze:

nutellaa x pisze...

Ja nawet nie potrafiłabym długo wytrzymać bez słodyczy. Nigdy nie popierałam takiej diety, w której muszę wypierać się wszystkiego co kocham.
http://nutellaax.blogspot.com/

Iwona nowak pisze...

Bardzo fajne przemyślenie :)

http://iwona-bloger.blogspot.com/