poniedziałek, 23 marca 2015

Be fit #5 Co mam na celu... Czego oczekuje?

Co mam na celu.
Pisząc posty be fit które mają na celu dodać Tobie motywacji odwagi do działania, nie wiem czy tak jest czy dodają ci motywacji. Chcę zachęcić Cię abyś zrobiła coś dla siebie dla swojego ciała, organizmu.
Czego od Ciebie oczekuje !! 
Nie obchodzi mnie Twój rozmiar. Nie chcę wywierać na Tobie presji. Kobiety z okładek przeważnie z daleka widać od nich fotoszopa!
Jednak dobrze wiesz, że możesz coś zmienić w swoim życiu. Możesz zadbać o to aby codziennie uśmiechać się do siebie przed lustrem i mówić do siebie: mam to czego chciałam... dbam o siebie... czuje się piękna zdrowa i silna... nie jestem już szarą myszką...
Dlaczego wstajesz rano wykonujesz perfekcyjny makijaż... myjesz włosy... szorujesz zęby...
Dlaczego malujesz paznokcie... chodzisz do kosmetyczki.
Dlaczego starasz się i chcesz ładnie pachnąć... Zdarza Ci się odłożyć pieniądze na jakieś buty i ubrania...
Na pewno znasz odpowiedzi  na te pytania? Tak.
Dlaczego zatem nie jesteś w stanie zadbać o swój organizm, zdrowie.
Twoje włosy nabiorą blasku, paznokcie staną się mocniejsze.... cera się rozświetli...
Żadne stroje nie zakryją zaniedbanego zdrowia...
Teraz to zależy od Ciebie !
Chcesz czy Nie ?
Robisz to dla siebie czy wyświadczasz komuś przysługę ?
Tylko się przyglądasz..? A może czekasz na moje ? Jej.. Jego ? potknięcie ?
W takim razie powiem Ci coś :D Nie ćwicząc nie trenując nie robisz nikomu na złość nikomu innemu tylko sobie !!
Rusz Się ! Działaj ! Niczego więcej Ci nie życzę, O nic więcej Cię nie proszę....
To co jest w środku, widoczne jest na zewnątrz....
Chcesz dodać coś od Siebie ? Śmiało !! Nie zabraniam Tobie wyrazić swojego zdania :)




1 komentarz:

Niuntis pisze...

Bardzo motywujący post, ale niestety czas jest tutaj moim wrogiem. Nie starcza go na wszystko.
niuntis.blogspot.com