czwartek, 12 lutego 2015

Tłusty Czwartek ile zjadłam kalorii ??

Po krótkiej przerwie wracam :)
Więc witam was ! Z uśmiecham.

Wiecie w ogóle skąd wywodzi się tłusty czwartek i co to za tradycja? Pozostało mi się tylko domyślać, że to święto, które symbolizuje koniec karnawału. Wiele się nie pomyliłam, a resztę doczytałam w sieci - jeśli jesteście ciekawi, poszukajcie :)   


Nie rozumiem tylko jednego, dlaczego ludzie rzucają się na pączki akurat w ten dzień. Przecież są dostępne przez cały rok ale akurat tego dnia są kolejki ciągnące się nie wiadomo gdzie.

Ile zjadłam pączków ? A ile wy zjadłyście? Ja zjadłam 2 takie domowej roboty. Nie przepadam za pączkami i ogólnie jakoś już nie lubię słodyczy na sam widok robi mi się niedobrze. Może już się przejadłam tych słodkości nie mam jakiejś potrzeby aby jeść te pączki w zeszłym roku  zjadłam-zero-
Nie wiem wolę zjeść w ten dzień jakąś kanapkę z fast-fooda niż pączka.

Zobacz ile kalorii  zjadłaś jedząc pączki ( napisz w komentarzu ile, jestem ciekawa! )
pączek z różą i cukrem pudrem ok. 290 kcal
1 faworek ok. 85 kcal
pączek z budyniem ok. 300 kcal
pączek z lukrem ok. 350 kcal

A teraz jak można spalić tą drobną przyjemność  (1 pączka ) Wybór będzie należał do Ciebie jak to zrobisz :)
1. Możesz całować się bez przerwy przez 45 minut.
2. Przez 10 godzin będziesz oglądała telewizję (serio! ale bez podjadania!)
3. Przez około 2,5 godziny możesz rozmawiać przez TELEFON.
4. Możesz prasować przez 65 minut.
Chyba nie chcemy tak wyglądać ?

 Zmieniłam trochę styl pisanie moich postów będzie teraz więcej zdjęć, obrazków itp...




3 komentarze:

GO11 pisze...

Ja też rzadko jem słodyczę. A to z tym jak spalić 1 pączka było świetne. Wpadni na mojego bloga o sporcie może ci się spodoba http://go11ksz.blogspot.com/

Króliczara :) pisze...

Nigdy bym nie pomyślała, że oglądając telewizję spala się kalorie. Ja to wolę nie myśleć ile tych kalorii zjadłam. Jutro spalę ;p
http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

Króliczara :) pisze...

Ja nie przepadam za pączkami, po tym jak zjadłam skorupkę od jajka. Nie było to miłe tym bardziej, że coś trzeszczało mi w zębach i myślałam, że ząb mi się złamał ;p
Mimo to tradycja to tradycja i zjadłam pączki :)
http://przyszopceuszatych.blogspot.com/