piątek, 20 lutego 2015

Stres = czekanie jak na ścięcie...

Cześć !
Wracam po krótkiej lub długiej przerwie, niestety ten złamany palec odbiera mi wszelkie chęci i nadzieję do czegokolwiek.
Co tam u was słychać ? Bo u mnie może być, nie poddaje się nawet ze złamanym palcem ćwiczę:)
Choć coraz bardziej się stresuje tym że może nie uda mi się osiągnąć mojego celu upragnionej sylwetki do mojej 18-stki. Zostało mi jeszcze sporo ( mało jak dla mnie ) czasu w sumie 210 dni do Września a w sumie do 19. Moje obawy są coraz większe stres jaki aktualnie się za mną ciągnie dotyczący przygotowań do tego mojego pięknego wymarzonego dnia (?) a zarazem ich braku. Nie mogę podjąć żadnej dodatkowej pracy np. jako kelnerka wiadomo kelnerka z szyną ze złamanym palcem odpada a zapewne do 25.03 będę musiała ją nosić. 
Czego dotyczy moja druga sprawa zastanawiam się nad prawem jazdy chciała bym pójść ale na samą myśl dostaje gęsiej skórki. Chciała bym je mieć wiadomo jak każdy to ułatwia sprawę a teraz coraz trudniej zdać ale same chęci też nie wystarczą potrzebne są też pieniądze. Wiadomo nic za darmo nie ma rodzice nie za sponsorują mi tego kursy, gdyż wyprawiają mi urodziny więc nawet nie ma takiej opcji. Gdyby nie ten palec poszła bym do jakiejś dodatkowej pracy bo moja wypłata z praktyk starcza mi jedynie na bilet miesięczny i tak o to się kręci mój piękny świat.
Bezsensu miałam takie plany chciałam pomóc dołożyć jakieś pieniądze na organizacje urodzin, zdobyła bym pieniądze na prawko. Ale że tak powiem wszystko..... strzelił. 
Nie wiem czy pójść na prawko bo ten cały stres z tym związany a no i przyznam się wam że nigdy nie prowadziłam samochodu i pewnie moje obawy są z tym związane wiec jest to dla mnie jedno wielkie Aaaa.... 
Zawsze na dwóch kółkach i dwóch nogach nigdy na czterech :D 
Więc pytanie do was co byście zrobili na moim miejsc? 
Macie już prawko ??? Stresowaliście się ? Mieliście jakieś obawy ??
A wszystkim tym którzy są w trakcie zdawania życzę powodzenia i szerokiej drogi oraz gumowych drzew :))) 
I wiecie coś może na temat zdawania przed 18-stką słyszałam, że można ale dokumenty odbiera się przeważnie w tym wypadku w dniu 18-stych urodzin ??
Jeśli macie jakiekolwiek informacje to piszczcie na pewno się przydadzą....