czwartek, 29 stycznia 2015

Kosmetyki+ siłownia? Co powinna zawierać Twoja kosmetyczka...

Witam was,
Entuzjastycznym dzień dobry, dobry wieczór. Dziś czas na post kosmetyczny ? A zarazem również parę porad wyjaśnień na temat siłowni i kosmetyków.
Jak rozwikłać problemy dotyczące;
małych krostek na dekolcie i plecach ; tłustych włosach; pękających pięt.
Znajome nieprawdaż ? Jeśli jeszcze trwacie w postanowieniach noworocznych bycia fit itp. To zapewne niektóre z was się z tym spotkały.
Ja dziś chcę wam pokazać jak unikać tych problemów. Zapraszam :)
Trądzik na dekolcie (?) małe czerwone krostki na dekolcie i plecach.
Problem ? Nie to nie uczulenie na wysiłek, nie ma wymówek. Powstają one poprzez sól i kwaśny odczyn potu który zmienia pH skóry i ułatwia wnikanie bakterii.
Co zrobić? Nie smaruj się balsamem ani żadnym innym kremem przed treningiem. Skóra w trakcie wysiłku musi być dobrze dotleniona  a niestety balsamy utrudniają pracą gruczołów łojowych i poprzez to powstają właśnie niechciane krostki. Bezpośrednio po treningu bierz prysznic z użyciem żelu o fizjologicznym pH. Starannie oczyszczaj skórę. I problem z głowy :)
Tłuste włosy Grrr chyba nikt tego nie lubi.
Zlepione pasma oklapnięta fryzura to jedyna pewna rzecz po treningu. Wiadomo dlaczego podczas treningu następuje zwiększona produkcja potu i łoju no i spalamy oczywiście niechciane kilogramy co jest tego skutkiem. Ale czego się nie robi dla pięknej figury ?
Dlatego przeważnie myjemy włosy codziennie dlatego zalecane jest użycie szamponów do codziennego stosowania są delikatne, produkcja łoju może osłabić mieszki włosowe.
Popękane pięty co zrobić ?
Skóra pięt broni się przed naciskiem, wytwarzając warstwę rogową, która nie jest elastyczna.Aby zapobiegać pęknięciom, podolog radzi regularnie, np. raz w tygodniu, zetrzeć zrogowacenia niemetalową tarką i nawilżać stopy kremem.

Kosmetyczka na ostry trening.
Potrzebujesz kosmetyków które działają szybko i sprawnie. Tak jak Ty!
Przykładowe kosmetyki :) 

1. Perfecta Softlips (18 zł). Pot wysusza usta – chroń je balsamem z dodatkiem masła shea.

2. Oriflame Love Nature (24 zł). Zielona strona korektora neutralizuje niedoskonałości, a beżowa je ukrywa. Dodatek olejku herbacianego działa zaś antyseptycznie.

3. Isana Fresh (3 zł). Przy regularnych wizytach na siłowni zużywasz sporo antyperspirantu – kieruj się więc jego dobrą ceną.

4. Golden Rose Waterproof (10 zł). Jeśli chcesz poczuć się na siłowni bardziej kobieco, postaw na wodoodporną mascarę.

5. Nivea Aqua Eff ect (14 zł). Wodoodporny tusz najszybciej usuniesz chusteczkami do demakijażu.

6. Sayoss Anti-Grease (13 zł). Jeśli po treningu nie masz czasu umyć włosów, użyj suchego szamponu.

7. L’Occitane BB (120 zł). Lekki krem BB nie tylko ukryje niedoskonałości, ale też nawilży skórę i zmniejszy zaczerwienienie.

8. Clarins Body Lift Cellulite Control (199 zł). Podwój efekt treningu, smarując się balsamem antycellulitowym.

9. Dermedic Hydrain (53 zł). Po wysiłku Twoja skóra jest zmęczona i odwodniona. Użyj silnie nawilżającego serum.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Tłuste włosy po siłowni nie nawidze tego. Porady bardzo przydatne:)

Anonimowy pisze...

Wiesz może czy firma Eveline posiada jakieś kosmetyki odpowiednie na siłownie ?

Anonimowy pisze...

Fajny post. Masz może jakieś sposoby na odciski na rękach nie wiem jak się ich pozbyć :(

lotsoflovekika pisze...

Swietny blog (: ♡♥