sobota, 31 stycznia 2015

Be fit #4 Motywacja....

Moje drogie za nami już miesiąc od postanowień noworocznych. 
Wytrzymujecie w postanowieniach ? Na pocieszenie wytrzymałyście ten miesiąc dacie rade z następnymi ! Zostało niecałe 5 msc do wakacji w tym roku zabłyśniecie idealną sylwetką.
W tym roku to wam będą zazdrościć figury!!
 Nie poddawaj się !!
Sam, fakt że próbujesz dostarczy Ci mnóstwo satysfakcji!!
Postaw na Siebie !!
Pomyśl o Sobie !!
Egoistyczne ?? Taak !!
Musisz zaznać szczęścia, jeśli chcesz dawać szczęście innym !!
Teraz jest chwila dla Ciebie liczysz się Ty i tylko Ty !!
Pozytywna energia rośnie wprost proporcjonalnie do systematyczności wykonywanych treningów 
WYSTARCZY ZACZĄĆ!!! 
Moja propozycja na dziś? Skalpel wyzwanie Dacie radę :D 
Oraz 10 min dla siebie :)
Powodzenia !!
Działamy !!!


Motywacja Uwielbiam <3

8 komentarzy:

Lidia Lenaஐ pisze...

Heh, ja codziennie ćwiczę :)

http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/
~~zapraszam do komentowania, i jeśli ci się spodoba, do obserwacji mojego bloga ;)

Natalia Krpidłowska pisze...

Pozytywnie ~~

karolyna pisze...

ja cwicze od czasu do czasu, ale dla wyrobienia miesni, nie odchudzania :)

lajfstajlowy blog pisze...

Muszę w końcu zabrać się za ćwiczenia :P Pozdrawiam, D.

Pamiętnik Maturzystki pisze...

Świetny post motywacyjny :D 10 minut dla siebie to obowiązek, a kolejne minimum 20 przyjemność :D

Pozdrawiam gorąco i zachęcam do czytania mojego nowego bloga http://shslove.blogspot.com/ :)

CreamShine pisze...

bardzo chciałabym się wziąć za ćwiczonka ale musze poczekać do czerwca kiedy urodzę swoje maleństwo ;) wtedy na pewno tu wrócę po te dobre rady ;)
http://creamshine.blogspot.com/

Olaaa pisze...

ja od jakiegoś czasu ćeiczę codziennie i mam nadzieję, że szybko mi się to nie znudzi :)

Madusia pisze...

u mnie z codziennym ćwiczeniem trochę nie wychodzi, ale i tak zdecydowanie więcej się ruszam niż wcześniej. ;) a sezon na kostium kąpielowy mam zamiar na początku maja rozpocząć, więc ciut mniej czasu na przygotowania mam. ;)
i pytałaś u mnie czym robię zdjęcia. aż wstyd się przyznać, ale jest to najzwyklejsza kompaktowa cyfrówka Samsunga, nic specjalnego, ale całkiem nieźle daje radę. ;)
pozdrawiam.
http://poprostumadusia.blogspot.com/