sobota, 6 grudnia 2014

Mikołajkowe szaleństwo....

Hi! To już mikołajki nie mogę w to uwierzyć że tak szybko to zleciało. Trochę mnie przeraził wczorajszy i dzisiejszy szał w sklepach, jak zawsze prawie wszyscy zostawiają na ostatnią minutę zakup prezentów tak ja też należałam do tych osób. W zeszłym roku kupowałam prezenty w Wigilię straszne kolejki, najwidoczniej nie tylko ja zwlekam z prezentami. 
Gdy zobaczyłam wczorajsze kolejki w sklepach a to przecież dopiero mikołajki przeraziło mnie to, powtarzam sobie od chyba dwóch miesięcy, że zacznę kupować prezenty a co do czego jeszcze nic nie zrobiłam nic nie kupiłam w tym kierunku. Moja głowa nadal pusta z pomysłami na prezenty zresztą jak co roku. 
Postanowiłam że w tym roku nie będę stała w tych strasznych kolejkach które zniechęcają mnie. Choć lubię spacerować po tych wszystkich sklepowych alejkach te wszystkie ozdoby świąteczne poprawiają mi humor. Choć jeszcze w moim pokoju nie ma nic świątecznego prócz dwóch pluszowych misi (zawsze coś ). Cały czas poszukuję jakiś świątecznych inspiracji, pomysłu na świąteczne prezenty dla najbliższych. Również poszukuję inspiracji do dekoracji wnętrz więc jeśli posiadacie takie na swoim blogu, czy znacie jakieś blogi z takimi postami to proszę was o linki :) 

Mikołajki bez śniegu, chyba dla tego jeszcze nie czuje tej atmosfery, chciała bym aby chociaż trochę napadało tego śnieżnobiałego puchu szczerze mówiąc brakuje mi tego.. 
A jak minęły wam mikołajki ? Chcecie już śnieg ?
Wiecie już co sprezentujecie swoim bliskich czy czekacie na ostatnia chwilę :) ?


5 komentarzy:

Rainbowluuu pisze...

Super Blog :)

Laura ss pisze...

Niestety u mnie też brak śniegu w Mikołajki :( Mimo wszystko bardzo lubię ten dzień ;)

Natalaa pisze...

U mnie też brak śniegu, slodkie misie!
http://nataly-natalyy.blogspot.com/

Królowa Karo pisze...

Ja jeszcze prezentów (poza synkiem) kupionych nie mam, ale zrobię je w tym roku z pewnością wcześniej, bo na ostatnią chwilę nie ma z czego wybierać.

Gabriela G pisze...

U mnie tez brak sniegu :(
Mój blog-zapraszam!