niedziela, 28 września 2014

coraz krótszy dzień

Cześć!

Jak widać pogoda nam dopisuje. Ale nie ma nic za darmo. Kiedy pogoda dopisuje, dzień staje się krótszy  i nie ma czasu się nią w pełni nacieszyć, bo po wyjściu ze szkoły zostaje jej tak niewiele:(
Wczoraj zdałam sobie z tego sprawę gdy o godzinie 18 jest już szaro i ponuro. Dziś poranek również był taki pochmurny ale teraz się rozpogodziło więc niedługo wybiorę się na spacer, zanim przyjadą goście pospaceruje w samotności tego potrzebuję. Już mamy koniec września i miesiąc nauki za nami a przez ostatnie dni złapałam jakieś przeziębienie ale mniejsza o to. 

Czy to już czas zaopatrzyć się w ciepłe sweterki ? Trzeba je wygrzebać z dna szafy jakie to dziwne uczucie, przecież dopiero co chodziliśmy w spodenkach a teraz jest już zimno. Tak jak bywa jesienią o poranku ubieramy się cieplej. A jak się okazuje po dosłownie paru godzinach robi się upał. I jak mamy się odpowiednio ubierać do tej pogody sama nie wiem. Muszę wybrać się na zakupy i kupić parę cieplejszych sweterków. Słyszałam o sklepie internetowym Ardi podobno mają fajną ofertę słyszałyście? polecacie ten sklep? 

Może kupowałyście coś od nich ?  A Jak u was wyjęłyście już cieplejsze rzeczy ? 


6 komentarzy:

indossatrice pisze...

Ciepłe rzeczy? Ja wyciągnęłam puchową kurtkę i zimowe buty. Nienawidzę zimna, rano chodzę w rękawiczkach, ta pora roku jest okropna-strasznie przytłacza. ;x
Dodałam masę nauki do jesieni i wyszła depresja. Ostatnio popadłam w szkolną rutynę tak bardzo, że nie wiedziałam jaki jest dzień tygodnia. To jakaś masakra ;x
Ja chce wakacje!

whitechocolateflower pisze...

Niestety zima coraz bliżej :(, ja już zmieniłam ciuchy w szafie z letnich na zimowe, bo coraz zimniej na dworze...

Madeleine pisze...

Ja kończe prace o 21 to już całkiem nie mam się czym nacieszyć :( może wspólna obserwacja?

Zerknij na NOWY POST http://maadeleinefashion.blogspot.com/

herbivi-cus pisze...

Zgadzam się, przyszedł czas na swetry. Ja nawet bardzo się cieszę, lubię ubierać się w ciepłe rzeczy i wysokie buty.

http://inspiratium.blogspot.com/

Madeleine pisze...

Obserwuje teraz Twoja kolej :)

http://maadeleinefashion.blogspot.com

Tofi pisze...

ja się wczoraj przeraziłam zawartością mojej szafy, bo prawie wszystkie rzeczy na lato... :( trzeba się wybrać na zakupy, bo jestem okropnym zmarzluchem! :P