niedziela, 31 sierpnia 2014

Już jutro... Koniec i nowy początek

Moshi Moshi

Znów witam was po ponad miesięcznej przerwie, wiem, że to bardzo długo ale niestety miałam spore problemy, ale nie chciała bym o tym pisać. Uświadomiłam sobie, że jutro mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny, prawie bym o nich zapomniała a to dla mnie było takie ważne nie mogłam się doczekać. Dlatego zaczęłam wspominać całą przygodę z blogowaniem.
Od czego się zaczęło od końca wakacji, gdy skończył mi się mój pamiętnik i postanowiłam dzielić się moimi przemyśleniami tu z wami ale o tym napiszę jutro :) 
Więc jutro większość z nas zaczyna rok szkolny niestety ja też na 8.00 moją stylizację pokarzę zapewne jutro bo jeszcze nie wiem co na siebie założę. Widziałam u większości z was podsumowania wakacji ale ja niestety nie mam się czym chwalić całe moje wakacje wiązały się z nimi problemy i kłopoty coraz bardziej sobie uświadamiam, że nie łatwo jest oderwać się od przeszłości, może to nauczka na przyszłość? 
Dlatego też ten dzień jest dla mnie końcem a zarazem nowym początkiem, mam nadzieję że lepszym na pewno teraz będę miała więcej czasu na bloga postaram się nie zmarnować czegoś pięknego w moim życiu chcę to naprawić i w związku z tym plany też są na bloga na pewno będzie więcej stylizacji i teraz ostro biorę się za robotę. Tak jak z ćwiczeniami nie poddaje się i cały czas ćwiczę i walczę, w Sobotę idę na 18-stkę mojego sąsiada strasznie się ciesze ale niestety bez mojego chłopaka mam tylko nadzieję że i tak będę się świetnie bawić. 

Mały skrawek dla mojego ziemniaczka, zobaczymy się już niedługo teraz będzie tylko lepiej trzymaj się i pamiętam że zawsze możesz na mnie liczyć dzwonić o 3 nad ranem i przerywać mi moje polowanie na słonie czy coś haha.  
Udanego wieczoru !!

Brak komentarzy: