środa, 9 lipca 2014

Wakacyjne burze + dwie tęcze

Hej!
No nareszcie odzyskałam laptopa uff… Jestem pełna motywacji i pomysłów po tej przerwie. Chciałam napisać do was wczoraj, ale burza pokrzyżowała moje plany.  Letnia burza? Nie to było coś gorszego najpierw zaczęło strasznie padać a następnie rozpętała się paro godzinna ulewa z burzą. Niestety zalało nam piwnice i trzeba było wyciągnąć motocykle, które i tak po części stały w wodzie. No, ale za wsze po deszcze musi być tęcza, tak jak zawsze i w życiu tak samo, że po czymś złym najgorszym powinno być lepiej.


Ja lecę się poopalać a was zostawiam z zdjęciami wczorajszej tęczy były dwie ale nie chyba niestety nie ma widać tej drugiej :) paa 





1 komentarz:

karolyna pisze...

slicznie te 2 tecze, u mnie poki co nie bylo jeszcze mocnych burz :)