wtorek, 15 lipca 2014

Porządki...

Hej :)

Jak mijają wam wakacje? Kolejny dzień już prawie za nami ahh nie wieże. Dzisiejszy dzień spędziłam na porządkach został mi jeszcze mój pokój, ogarniałam cały dom i teraz padam ze zmęczenie i cały czas jestem głodna haha. 
Na całe szczęście pogoda zaczęła się polepszać i nie pada. Ta pogoda jest dołująca taka w kratkę nie wiem co robić. Niby pada ale to nie jest tak jak padać powinno to jest taka jakby mgiełka w oko ona jest tak dziwna  że nie można wyjść z domu i nic porobić. Nie bo zamiast aby padało 20 min ale tak mocno lało to nie będzie nam psuła plany przez cały dzień iii już mi brak na to słów.
Nie lubię takiej pogody zwłaszcza, że wakacje mam przez jeden miesiąc i jak na razie moje plany się komplikują przez pogodę. Dlatego dziś zostały mi porządki lubię porządek ale gdy mam sprzątać u siebie w pokoju to odwlekam to jak tylko mogę mam masę rzeczy z którą nie wiem co zrobić ale jej nie wyrzucę, bo może się przyda haha 
Też tak macie ? 
Ja lecę wpadnę tu na pewno jutro paa :)   
Zdjęcia z wypadu do zoo :)

Nie chce wam nic mówić, ale one was obserwują :) 


5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Też przerażają mnie porządki w pokoju. Haa jakie słodkie zwierzaki.

Anonimowy pisze...

Też przerażają mnie porządki w pokoju. Haa jakie słodkie zwierzaki.

Lunatyk pisze...

Z wyrzucaniem rzeczy to u mnie jest tak samo ;) Ja muszę się jutro zabrać za porządki w pokoju ;) Fajne zdjęcia ^^
pusta-szklanka.blogspot.com

karolyna pisze...

a ja lubie czasami posprzatac :D

Królowa Karo pisze...

E tam, taki jeden dzień deszczowy na porządki dobry jest :) Można odetchnąć po upałach.