środa, 11 czerwca 2014

Współpraca z Allepaznokcie.

Cześć!
Dość długo nie pisałam, gdyż czekałam na pewną przesyłkę:) Jak z tytułu postu wynika nawiązałam współpracę z http://www.allepaznokcie.pl/sklep/  dziś przychodzę dla was z recenzją kosmetyków, które dostałam oraz z ogólną opinią tej firmy.
Zestaw Flocked Nails
-zamsz-
Nowa technologia, która pozwala uzyskać efekt ZAMSZU na paznokciach!
Oryginalność, tekstura i perfekcja w trójwymiarze. Paznokcie wykonane tym zabiegiem wyglądają jakby okryte najprawdziwszym zamszem.  
Sposób użycia:
1.       Przygotuj paznokcie do pomalowanie lakierem-skróć, nadaj im końcowy kształt, odtłuść.
2.       Pomaluj płytkę paznokcia pierwszą warstwą, następnie po wyschnięciu drugą.
3.       Na mokry kolorowy lakier Allepaznokcie nałóż zamsz ( można nakładać na dwa sposoby, pierwsza za pomocą pędzelka lub drugi sposób polega na posypaniu mokrego lakieru).
4.       Tak nałożony zamsz tworzy oryginalną, niepowtarzalną ozdobę paznokci.
No, więc kontakt z tą firmą przebiega miło bez żadnych niespodzianek, otrzymałam szybką odpowiedź, więc za obsługę klienta mają u mnie wielki plus. Serdecznie polecam:)

Zestaw zawiera lakier, pilniczek, który mi się przyda, bo zawszę gubię oraz ozdobę do paznokci w postaci zamszu. Lakier szybko schnie, więc nie ma z nim problemu problem pojawia się, gdy samemu ma się nałożyć ozdobę do paznokci, czyli tu zamsz. Trzeba mieć strasznie dużo cierpliwości lub poprosić kogoś o pomoc, ale warto efekt końcowy jest świetny wart utraconych nerwów. Zestaw jest idealny na jakieś wyjścia, jeżeli chciałabyś zrobić furorę swoimi paznokciami w gronie przyjaciółek to jest to coś dla Ciebie. Kwestia tego czy masz trochę czasu, aby go nałożyć trzeba poświęcić troszkę czasu.
Firma oferuje ogromy wybór lakierów oraz ozdób do paznokci i to w przystępnej cenie. W jej ofercie znajdują się produktu do stylizacji paznokci, choć na stronie znajdziemy także produkty do włosów.
Serdecznie zapraszam do zapoznania się z ofertą tej firmy http://www.allepaznokcie.pl/sklep/.



Bardzo polecam :) 

7 komentarzy:

Werkaeloxd pisze...

Fajna firma. Też chciałabym mieć z nimi współpracę :)
http://veroniczek.blogspot.com/

Werkaeloxd pisze...

Fajna firma. Też chciałabym mieć z nimi współpracę :)
http://veroniczek.blogspot.com/

Beata Staniszewska pisze...

mam taki zamsz z Wibo i nie jestem zadowolona :/

Ania T. pisze...

Gratuluję ;)

doimika pisze...

Firma jest świetna, zakupiłam parę rzeczy u nich i jestem zadowolona.:)Jak długo czekałaś na przesyłkę? ;>
http://mina-doimika.blogspot.com/

Malina o pisze...

Paczkę otrzymałam w ciągu 3 dni nie licząc weekendu :)

Niuntis pisze...

hmmm ja nie maluję paznokci, bo mi lakier odpryskuje, bez względu na to z jakiej jest firmy!
Gratuluję współpracy!!
niuntis.blogspot.com