poniedziałek, 23 czerwca 2014

Szaro, buro i ponuro...

Hej!
W końcu udało mi się bez problemów wejść na bloggera macie również takie problemy przez ostatni tydzień, nie mogłam się zalogować, ale nie będę się teraz nad tym zastanawiała, co jest nie tak.
Już za 5 dni koniec roku, tak się cieszę, że się cieszę, że nawet nie wiem, z czego się cieszę haha.
W sumie można powiedzieć, że moje wakacje się już zaczęły, gdyż od Poniedziałku do Środy mam wolne, bo w mojej szkole piszą egzaminy zawodowe i tylko w Czwartek na praktykę i pozostaje mi tylko odebrać świadectwo. Niestety muszę chodzić na truskawki, mówi się trudno, ale chcę zaplanować jakiś wyjazd choćby na parę dni, aby uwolnić się od tej rzeczywistości Lipiec to mój jedyny wolny miesiąc, bo w drugim idę na praktykę. Może wybiorę się na Mazury albo nie wiem polecacie jakieś ciekawe miejsca? Pogoda niestety dziś nie dopisała, jest szaro i ponura a na dodatek pada deszcz. Kompletnie nie mam na nic ochoty, wyjść dziś na pewni nigdzie nie wyjdę więc zabiorę się za porządki w pokoju. Jeżeli się rozpogodzi to może gdzieś wyjdę.
  W Lipcu wybieram się na 18-stkę już czas, aby poszukać jakiejś sukienki:)
Macie już plany na wakacje?  Jakie? Zostajecie w Polsce czy wyjeżdżacie za granicę?
Polecacie jakieś ciekawe miejsca w Polsce, które można odwiedzić a zarazem wypocząć?
A jak u was z pogodą ?
Ahh taa jakość grr 

Zdjęcie z Darią musi być :) 

 Trzymajcie się paaa :)



6 komentarzy:

doimika pisze...

Ładna sukienka i śliczne zdjęcie z koleżanką. :) Siedzę w Polsce w te wakacje ale miejmy nadzieje, że to będzie ostatni raz.:D
mina-doimika.blogspot.com

Maja Maya pisze...

Ładne zdjęcia. Też nie lubie złej jakości :/ Co powiesz na wspóną obserwację? Zaobserwuj i poinformuj a ja się odwdzięczę :*
podmarzeniami.blogspot.com

Roksi Rusher pisze...

Ja mam wakacje tak jakby od dzisiaj ;3
Śliczne zdjęcia ;3
Siedzę w Polsce ;/
Polecam jechać do Wrocławia ♥
Ps. Zapraszam na bloga do mnie i przyjaciółki ;3 Na tą chwilę napisałyśmy prolog który nie jest może taki ciekawy ale akcja się rozkręci :D
http://czasem-warto-zaryzykowac.blogspot.com/2014/06/prolog.html
Pozdrawiam ♥

karolina pytlarczyk pisze...

śliczne zdjęcia !! fajny blog będę częściej zaglądać :) buziaczki :*

http://karolllalove.blogspot.com/

Luxy pisze...

Śliczne zdjęcia
Ja po świadectwie i czuje wakacje
http://teenluxy.blogspot.com/

By Klaudia ♡ pisze...

Śliczne zdjęcia :)
Udanych wakacji!