poniedziałek, 26 maja 2014

Zmiana Fryzury :)






Moshi Moshi !

Dziś dzień matki, więc wszystkim mamom składam najserdeczniejsze życzenia : ) a teraz przechodzę do tematu postu.
Wspominałam wam wcześniej, że zmieniłam fryzurę i oczywiście efekty możecie zobaczyć poniżej było to dość spontaniczne, ale cóż mi się podoba.

                                                         
Zostawiam wam jeszcze zdjęcie dość prostej, ale efektownej fryzury zrobionej z warkocza ta fryzurka wytrzymała mi 2 dni i dopiero drugiego dnia zrobiłam zdjęcia, dlatego jest ona troszkę nie ogarnięta ale nie wygląda tak źle. Udało mi się w niej przespać noc to z tego powodu, bo nie będę spała na stojąco, ale i tak ładnie się trzymała. Po jej rozpuszczeniu miałam pofalowane włosy od samej góry, ale niestety nie mam zdjęcia. Wygląda to mniej więcej tak.

                                      

                                       

A wy lubicie warkocze? Co sądzicie o tej fryzurze ? Co sprezentowaliście swoim mamą w ten wyjątkowy dzień? Ja postawiłam na coś słodkiego :) 
A ja zabieram się za odwiedzanie waszych blogów :) 
Moja metoda na głoda :) 

Trzymajcie się paa :) 

7 komentarzy:

Natalaa pisze...

Ładna fryzura, trochę nie w moim stylu ale podoba mi się. ;D
Mam do Ciebie prośbę, poklikasz w linki w poście? Na pewno się odwdzięczę.
http://najla-beauty-blog.blogspot.com/2014/05/rosewholesale-wishlist.html

Daquerre pisze...

Fryzura po prostu meeega!Mam prośbę czy możesz kliknąć w link o nazwie pod ostatnią notką http://daquerre.blogspot.com/2014/05/odpowiedz-na-kolejny-tag.html lub w banerek Sheinside?Będę bardzo wdzięczna.Pozdrawiam serdecznie!

Aleks andra pisze...

Oj oj oj jakie cudne włoski, śliczna fryzura. Sama zamierzam zmienić fryzurę, ale to jak będę w Polsce. I jedynie skończy się na zafarbowaniu i pocieniowaniu lekko ♥
www.ayokochan.blogspot.com
♥♥♥

Agnieszka Michalak pisze...

Przepiękna fryzura, lubię właśnie takie z warkoczy :)

http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/05/inspiracje-miesiaca-1.html Zapraszam na post "INSPIRACJE MIESIĄCA" ♥ Będzie świetnie jak wpadniesz :)

Patrysja Hasmik Mero pisze...

Fryzura świetna ♥
Obserwujemy? ^^ Odpisz u mnie ;p Będę wdzięczna jak klikniesz w banner FakeTattoos.
http://iampatrysja.blogspot.com/

Pearl in Fashion pisze...

Jak na fryzurke po 2 dniach to trzyma sie super! :) Przepiekna!
Dziekuje za odiedziny! Obserwuje! Czekam na rewanz!
<3
visit me soon on pearlinfashion.blogspot.com

karolyna pisze...

no ładnie :)