sobota, 10 maja 2014

Yesterday's


Cześć!
No to mamy już weekend nasz upragniony, choć niektórzy z was mieli wolne do środy z powodu matur. Ja niestety musiałam przebrnąć ten tydzień w pracy myślałam, że nie wytrzymam, choć pogoda nie była idealna, gdyż padało, czasami pojawiały się jakieś przebłyski słońca, ale to nie zmienia faktu, że wolałabym siedzieć w domku. Mam masę nauki, nauczyciele chyba myślą, że jesteśmy jakimiś maszynami, które pracuję 24 na dobę. Zbliża się koniec roku a oni zadają nam coraz więcej, zapowiedzianych mam masę sprawdzianów i referatów ja rozumiem jeden sprawdzian dziennie, ale nie 2-3 sprawdziany plus kartkówki. Ale koniec o szkole i nauce nie będę was zanudzała.  Weekend u mnie jak na razie zapowiada się dość ciepło słoneczko pięknie świeci a nie jak to było na majówkę cały czas deszcz i zimno brr na samą myśl przechodzą mnie dreszcze. Dziś wieczorem wybieram się na pizzę a do tego czasu pewnie zalegnę przed książkami może pouczę się Japońskiego i na pewno poodwiedzam i pokomentuję wasze blogi, bo mam troszkę zaległości. Wczoraj po przyjściu z pracy zaczęłam farbować włosy mojej siostrze zrobiłam jej balejaż i do tego kolor. Zaczęłam doceniać życie, trudno jej dogodzić w wyborze fryzury koloru i wgl, ale tak pewnie ma większa połowa dziewczyn, na szczęście spodobało jej się odetchnęłam z ulgą. U mnie w fryzurze też zaszyły zamiany, ale o tym napiszę wam później. Przez tą wczorajszą poranną pogodę cały dzień chciało mi się spać była straszna mgła i przez to autobus miał opóźnienie a po południu zaczęło tak strasznie padać. Spojrzałam w okno i straciłam chęci do wszystkiego taka pogoda nie jest zdecydowanie dla mnie. A teraz coś na pocieszenie wakacje zbliżają się ogromnymi krokami Ah czyż to nie piękne.
wczorajsza mgła która spowiła jezioro :)

jakość grr..

A wam jak mija tydzień?  Jakie plany na dalszą część weekendu?

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja niestey cały weekend muszę się uczyć :(

Mariah ♥ pisze...

Świetnie wygląda ta mgła <3

karolyna pisze...

ja też niestety mam dużo nauki :c

karolyna pisze...

ja też musze się pouczyc :c

Natalaa pisze...

Ładne zdjęcia! ;)
http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

Malinowe-ciasto pisze...

Zdjęcia są obłędne. *-*

Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
malinowe-ciasto.blogspot.com

Panmalofel pisze...

super!
kliknij mi w numerki pod zdjęciami jeśli możesz http://panmalofel.blogspot.com/2014/05/my-wishlist.html

By Klaudia ♡ pisze...

Śliczne zdjęcia! :)