sobota, 31 maja 2014

Szał tygodnia...

Cześć!
Co u was słychać? U mnie czas stanowczo za szybko mija, choć to dobrze, bo wakacje zbliżają się wielkimi krokami ahh jak ja się cieszę. Mam teraz strasznie napięty grafik i totalny brak chęci, do czego kolwiek a przecież nikt tego za mnie nie wykona. Cały tydzień był bardzo męczący ja chcę odpocząć i się wyspać dziś była piękna pogoda pojechałam z siostrą i jej chłopakiem na krótką przejażdżkę. Wróciłam do domu od razu poszłam do moich sąsiadów a następnie zadzwoniła ciocia, że wybiera się do nas z wizytą. Razem z moja mamą popędziłyśmy do domu czas jakoś szybko zleciał, na sam koniec dnia zrobiliśmy grilla. Doszliśmy wszyscy do wniosku, że wolimy ognisko od grilla ta atmosfera jest o wiele lepsza i nawet kiełbaski maja lepszy smak. I tak jakoś minął mi ten dzień w wakacje chyba nigdzie się nie wybieram, dlatego w przyszłym tygodniu jadę z chłopakiem i jego bratem do Łeby taki krótkie wczasy. Przydadzą się po tym tygodniowym szale, są to też takie jakby jego urodziny, które obchodzi 6.06 a ja kompletnie nie wiem, co mu kupić mam masę pomysłów, ale jak przyjdzie, co, do czego to nie mogę tego znaleźć lub nie mają tego i jak tu wyjść z takiej sytuacji. Postanowiłam, że zamówię coś z allegro czy coś. Jak dobrze, że można robić zakupy nie wychodząc z domu dziękuję za to.
Od Poniedziałku w Lidlu zaczyna się tydzień Azjatycki czyż to nie piękne tak się cieszę. Na pewno odwiedzę i zrobię jakieś zakupy, gdyż trudno zdobyć coś Azjatyckiego do zjedzenia jakieś przekąski. Oczywiście żadnych restauracji czy barów z Japońskim jedzeniem też nie ma a nie pojadę 50 km, aby zjeść obiad i wrócić z powrotem. No, ale nie zostało zbyt dużo czasu do wakacji a co dopiero do wystawiania ocen zaczął się szał, bo oceny się wahają lub jakieś zagrożenia i wszyscy chodzą poprawiać, aby wypaść jak najlepiej ja także zaliczam się do tych osób, bo wahają mi się oceny, w sumie nie jest źle, ale i tak chodzę poprawiać, aby mieć lepszą ocenę.

A jak wasz tydzień? Macie już proponowane oceny? Także jest u was taki szał na poprawy ?


  A tu macie zdjęcia kaskady mojej cioci haha ja fotograf szału nie ma :)
Jest i żółwik :)

Ahh ta woda :)

13 komentarzy:

Kumii pisze...

ŚWIETNE ZDJĘCIA :)

kumiiblog.blogspot.com

Umbra pisze...

Azjatycki tydzien ?
Muszę też skoczyć na zakupy :P
pozdrawiam,
Marta z umbr4.blogspot.com

Ola M pisze...

super zdjecia!!

Ola heh pisze...

Śliczne zdjęcie :D
Co powiesz na obserwuj za obserwuj?
Odpowiedz u mnie ;3

MÓJ BLOG >KLIK<

Ola heh pisze...

Ja już obserwuje ;)

Oliwia Kownacka pisze...

Świetne zdjęcia :D

kipro pisze...

Przepiękne zdjęcia!:o

Malina o pisze...

Dziękuję :)

Malina o pisze...

Dzięki :)

Catherine pisze...

Muszę udać się do Lidla chociaż nie przepadam za Azją i tymi smakami!
Bardzo ładnie wyszły Ci te zdjęcia.
Jeżeli chodzi o oceny to u mnie są już jakieś propozycje,ale wciąż staram się je poprawiać na lepsze :)
Zapraszam do mnie:
modajestnaszapasja.blogsot.com

Małgorzata Kowalczyk pisze...

U nas niestety nie ma jeszcze proponowanych ocen. :/ Twoja ciocia ma piękną kaskadę!

Ewa. DąbrowSka pisze...

Fajne zdjecia

karolyna pisze...

ja dzisiaj zobaczylam juz nareszcie swoje propozycje ocen :D