wtorek, 6 maja 2014

Smaki dzieciństwa...

Hello !

Pamiętacie swoje smaki z dzieciństwa te słodycze, ja potrafiłam cieszyć się z zwykłego lizaka. Natomiast teraz jest taki strasznie duży wybór tych słodyczy, że sama nie wiem czasami co kupić.
Niektóre słodycze w większości zamieniliśmy znaleźliśmy  takie jakby zamienniki, dlatego dziś przed pracą poszłam do sklepu i zobaczyłam tam gumę mambę od razu przypomniały mi się czasy zerówki i szkoły podstawowej. Kupiłam sobie moje dwa ulubione smaki truskawkowa i malinowa mamba uwielbiam <3 
Zapewne większość z was tak samo jak ja zamieniło słodką mambę na miętowe gumy do żucia takie jak orbit czy winterfresh.



 Zamieniliśmy kubusia czy też pysia na pepsi lub coca-cole.



Niby jest to normalne że zmieniamy nawyki ja aktualnie bez gumy do żucia nie mogę żyć zawsze mam ją w torebce. Można powiedzieć, że się tak jakby "uzależniłam" od nich mogę żuć przez cały czas.
Ale czy nie watro czasami wrócić do czasów dzieciństwa poprzez smaki, każdy z nas ma np takie danie lub coś słodkiego. Danie, które zawsze robiła wam mama.
A wy jak jedliście mambę jak byliście mali jaki był wasz ulubiony smak ?
Sądzicie że warto wracać do smaków z dzieciństwa ? 
Ja życzę wam dobranoc! Udanego tygodnia :)

13 komentarzy:

karolyna pisze...

ja nadal czesto pije kubusia :D

Niuntis pisze...

a ja jadłam ostatnio mambę! i ogólnie co jakiś czas ją sobie kupuję, bo jest pyszna!!
pozdrawiam i zapraszam na:
niuntis.blogspot.com

littleawesomeshygirl pisze...

czekotubki to smak dzieciństwa
i kolorki na jęzorki!

littleawesomeshygirl pisze...

czekotubki to smak dzieciństwa
i kolorki na jęzorki!

Natalaa pisze...

Ja jestem w podstawówce a i tak od lat nei jadłam Mamby ale mama kupiła jakimś cudem i taka dobra, ze chyba znowu zacznę ją często jeść. ;3 Mam do Ciebie prośbę poklikałabyś w linki z Sheinside? Na pewno się odwdzięczę, to dla mnie bardzo ważne..
http://najla-beauty-blog.blogspot.com/2014/05/sheinside-wishlist.html

martynia ♡ pisze...

uwielbiam te gumy!:(

best-frieend.blogspot.com ☐

Marta Zielińska pisze...

Ja uwielbi9ałąm każdą mambę ;3
onlydreams8.blogspot.com - klik ✿

Ola a pisze...

Świetny blog. :)
Może wspólna obserwacja?
http://msunseen.blogspot.com/

n4ti pisze...

świetna notka :) zapraszam http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/
mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/05/chicnova.html
z góry bardzo Ci dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

By Klaudia ♡ pisze...

Ja o dziwo nie lubiłam żadnej z tych rzeczy co pokazałaś ;) Prócz mamby :)

littleawesomeshygirl pisze...

dzięki za komentarz u mnie, szkoda, że ten post już komentowałąm, a nie dodałaś nowych :)

whatever pisze...

Ja do teraz kocham mambe! :D

http://onceethought.blogspot.com/

Angelikaa. ♥ pisze...

uwielbiam te gumy:D
crazy-life-by-angelika.blogspot.com