czwartek, 1 maja 2014

Majówka porządki ?

Hej!

W końcu nasza upragniona majówka, można w końcu odpocząć i się wyspać. Bo niestety pogoda u mnie za oknem dziś nie dopisuje jest zimno, szaro i ponuro brr a u was jak z pogodą mam nadzieję, że lepiej niż u mnie. Od samego rana zabrałam się za porządku w swoim pokoju bo wyglądało to jakbym miała mini tornado w pokoju teraz wygląda znacznie lepiej oczywiście biurko było najgorsze. Skąd tam się biorą te wszystkie rzeczy nie wiem jakaś czarna magia :) We Wtorek postanowiłam, że zaczną się uczyć Japońskiego i ogólnie zaciekawiła mnie Japonia kraj kwitnącej wiśni. Kiedyś się tym ciekawiłam a teraz postanowiłam że zacznę od początku. Czyli moim postanowieniem będzie nauczyć się języka Japońskiego. Zainteresował mnie kultura tego kraju, zapewne na blogu będą pojawiały się jakieś ciekawostki na temat właśnie Japonii i wszystkiego co z nią związane. A jak na razie lecę uporządkować moją szafę bo w niej chyba jakieś tsunami przeszło haha. A w związku z nadchodzącymi dniami wolnymi  pomijając jutrzejszy dzień bo mam praktykę ale mniejsza o to trzeba zorganizować sobie jakoś czas bo znów nie uda mi się zrobić tego co bym chciała.

Jak wam mija pierwszy dzień majówki ? Jaka pogoda za oknem ?


Zdjęcie nie jest mojego wykonania :)

Na drzewach pojawił się już bez, który przepięknie pachnie uwielbiam ten zapach :) Miłego dnia :)

14 komentarzy:

Natalaa pisze...

U mnei majówka jak narazie spoko, pogoda super. Pytałaś o obs/obs, ja już i lcizę na uczciwy rewanż. ;3
http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

Rose pisze...

śliczne zdjęcie! :D

+pytałaś o wspólną obserwację.. już obserwuje teraz ty :))

Kasia Kocinska pisze...

Bardzo podoba mi się ten post :) Uważam , że Twój blog jest ciekawy !
Zapraszam także na mojego bloga :) Może ZAOBSERWUJESZ ? ( na pewno się odwdzięczę )
key-tina.blogspot.com

n4ti pisze...

świetny blog i post :)
obserwacja za obserwacje?
jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
n0-p3rspeciv3.blogspot.com

Carolyn pisze...

U mnie pogoda świetna i też postawiłam na porządki :)
♀ blog

Анна Епринцева pisze...

Hey :)
Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
kisses, Anna ♥

Анна Епринцева pisze...

Hey :)
Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
kisses, Anna ♥

Paulina - Paula pisze...

Świetny blog, posty też niczemu sobie :)))
Obserwuję i liczę na rewanż !
Zapraszam:
http://my-worrld-my-liffe.blogspot.com

Kasia Skimina pisze...

38 stopni goraczki jednak i tak wyszłam na miasto ze znajomymi :)
Z chęcią pomagam w wyglądzie bloga :)
http://become-wait.blogspot.com/

karolyna pisze...

u mnie na biurku tez nagle pojawia ie tyyle rzeczy xD

Jagoda Panek pisze...

również kocham zapach bzów ! jest piękny :)
ja dopiero zaczynam z blogiem, chciałabym zdobyć czytelników lub komentarze:( to motywacja dla mnie.
jeśli chcesz to obs za obs , zacznij i daj znać u mnie:*
x1307.blogspot.com

#Zosia# pisze...

rewelacyjne zdjęcia :D widać, że moda to twoja pasja!


fashionable-sophie.blogspot.com

Ourdestination pisze...

miałam wziąć się za porządki,ale mi nie wyszło,a jutro do pracy na tydzień jadę więc już raczej nie wyjdzie :D

Sandra Karolinaa pisze...

Uwielbiam Maj, a szczególnie ze względu na zapach bzu no i piękną pogodę! I nie za wysoką temperaturę i mogę tak wymieniać w nieskończoność! Buziaki. Karolina :*

www.thesisterzone.blogspot.com