niedziela, 4 maja 2014

Fascynujący weekend

Konnichiwa!

Przywitałam was dziś po japońsku jak widać moja nauka coś daje zapamiętałam parę rzeczy i idzie to w dobrym kierunku :) Moja fascynacja tym krajem i pop-kulturą azjatycką jeszcze jest i ciesze się z tego bo myślałam, ze po paru dniach mi przejdzie a tu nie chcę wiedzieć więcej i więcej choć mam na to mało czasu. 
Mam nadzieję, że weekend minął wam bardzo ciekawie i przyjemnie ja skupiłam się głównie na nauce Japońskiego. W sobotę wpadł do mnie chłopak posiedzieliśmy sobie trochę tv po czym wybraliśmy się na spacer. Niestety zapomniałam aparatu zostawiłam go na biurku ahh moja skleroza, no cóż nawet najlepszemu może się zdarzyć. Niestety czas szybko zleciał i Jacek musiał wracać do domu, ja natomiast wybrałam się z moim bratem na majowe do pobliskiego krzyża. I oczywiście pojawił się spontaniczny pomysł zrobienia ogniska. Oczywiście musieliśmy wybrać się do sklepu po kiełbaski i takie tam inne rzeczy. Ja jakoś długo nie zabawiłam na ognisku, gdyż było mi strasznie zimno i wróciłam do domu po 23 Szybko zrobiłam sobie gorąca herbatę na rozgrzanie i wskoczyłam do łóżka.
Niedziela była strasznie nudna cały dzień w domu, choć niby to normalne że spędza się ją w grani rodzinny ale dla mnie nie zawsze coś robiłam no ale miałam więcej czasu na naukę Japońskiego, ale o tym w innym poście. 
Już jutro niestety  Poniedziałek ja cały ten tydzień będę chodziła do pracy w szkole mam wolne bo piszą matury, ale szkoła oddelegowuje nas do zakładów pracy. No może wpadnie troszkę więcej pieniędzy i wybiorę się na większe zakupy. Planuję wybrać się na jakieś zakupy we Wtorek mam nadzieję, że się uda. 
A wam jak minął weekend ? Co robiliście ?
 A ja jak na razie życzę wam dobranoc  Oyasuminasai :)
 Zdjęcie Japonii nocą czyż nie jest pięknie ?

9 komentarzy:

karolyna pisze...

podziwiam za samodzielna nauke, mi by sie nie chcialo :D

Kamiśka pisze...

Mnie ostatnio zaciekawiły kraje arabskie. Japonią nigdy się nie interesowałam i chyba tak zostanie. Zdjęcie super ;)

Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

Daga pisze...

u mnie także niedziela należała do tych z nudniejszych ;pp

Malinowe-ciasto pisze...

Jest obłędne *-*

Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
malinowe-ciasto.blogspot.com

Diamentowa Kosmetyczka pisze...

jest piekne! bardzo fajny blog, z chęcią jeszcze tu wpadnę dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do siebie

Ania Cybulska pisze...

Ciekawe masz zainteresowanie, to bardzo ciekawy kraj. Kocham podróżować, czas pokaże może kiedyś tam polecę :)

Monika Wojtczak pisze...

A ja w weeked się uczylam. Na szczęście są to juz ostatnie testy i będzie trochę luzu... Też się interesuje Japonia i w ogóle różnymi panstwami

http://feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=0

Nata^^ pisze...

prześliczne zdjęcie Japonii :)
zapraszam do mnie jak ci się spodoba to będzie mi bardzo miło jak zaobserwujesz :)
http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

Daga pisze...

ja na szczęście mam wolne w 100 procentach D: