niedziela, 27 kwietnia 2014

Słoneczny weekend...

Hello!
Jak pewnie zauważyliście zmieniłam troszkę wygląd bloga. Jak się podoba?  Cały tydzień był piękny i słoneczny nie nudziłam się ani troszkę. Zawsze znajdowałam jakieś zajęcie. Wczoraj zajęłam się porządkami w pokoju i na podwórku trzeba było to w końcu ogarnąć. Nie spędziłam na tym dnia zdążyłam pojechać z siostrą i jej chłopakiem do karczmy na lody, a wieczorem przyszedł do nas sąsiad i zrobiliśmy ognisko. Uwielbiam wspominaliśmy rozmawialiśmy atmosfera była naprawdę świetna dawno się tak nie bawiłam. Dziś już niedziela wybiorę się za chwilę na spacer a następnie coś wymyślę zawsze coś się znajdzie. Mam nadzieję, że nie będę się nudziła. Pogoda dopisała słoneczko nad świeci robi się, co raz piękniej, więc zmykam. Jutro niestety poniedziałek, ale to tylko 3 dni do szkoły a następnie długi majowy weekend, jakieś plany już się pojawiły, ale niestety 2 maj jest u mnie w pracy. Moja laba będzie trwała do 8 maja, gdyż uczniowie z mojej szkoły piszą matury. Nareszcie się wyśpię. Cały Maj zapowiada się bardzo ciekawie i co, do czego coraz bliżej do wakacji chyba zacznę odliczać ten czas o ile nie zapomnę.  Zostawiam wam zdjęcia z wczoraj a ja teraz lecę na spacer. Prawie bym zapomniała chce pozdrowić Adriana bo wiem, że za chwilkę tu zajrzysz i pewnie w tym momencie zaczniesz się uśmiechać do ekranu  :D

Co sądzicie o nowym wyglądzie ? Jak mija wam weekend ?

Miłego dnia życzę :) 



Wczorajsze ognisko <3



Brak komentarzy: