wtorek, 29 kwietnia 2014

Romans z Historią

Cześć!
Przybywam dziś do was o troszkę późnej porze jak dla mnie na pisanie postu. Spowodowane jest to moim napiętym grafikiem w szkole i nie tylko mam masę spraw do załatwienia a tak mało czasu. Dziś czeka mnie chyba niezapomniana noc mam romans z książką od historii haha z całą historią.


Muszę jutro zaliczyć sprawdzian z historii bo nie mam żadnych ocen przez moje kursy zawodowe więc muszę ogarnąć jakoś ten materiał mam czas do 600  nie no o niczym innym nie mażę. Jutro o 8 idę napisać muszę to zaliczyć po prostu muszę jakoś historia nigdy nie wchodziła mi do głowy, a ja teraz zostawiłam to sobie na ostatnia chwilkę. Na szczęście majówka jest już za dwa dni i tylko jutro do szkoły na 3 lekcję plus to, że muszę napisać ten sprawdzian, czyli razem 4 lekcję.  Oczy mi się same zamykają a przede mną długa noc o jej chyba trzeba będzie przygotować sobie troszeczkę kawy. Tak abym nie usnęła nad książką. Trzymajcie za mnie kciuki : )

A wy macie jakieś swoje sprawdzone metody na naukę? Cieszycie się, że majówka jest już tak blisko?
Dobranoc :)


1 komentarz:

Ania Cybulska pisze...

Mam tą samo książkę, powodzenia. Ja historii nie cierpię i jestem słaba z niej.
http://lifemizip.blogspot.com/