wtorek, 15 kwietnia 2014

Monday, Tuesday, Wednesday

Hej!

Ten tydzień minie wam dość szybko, bo do szkoły idziemy tylko do Środy a następnie rozpoczynamy przerwę świąteczną. Ja niestety zaczynam ją dopiero od Piątku, bo idę na praktyki. Zbliżają się święta wielkanocne a co za tym idzie lany poniedziałek to moja pierwsza myśl, gdy słyszę o Wielkanocy nie no kojarzy mi się to jeszcze z zajączkiem ha ha:) Szczerze mówiąc nie czuje jakoś tych świąt tak samo jak nie czułam Bożego Narodzenia, ten czas stanowczo za szybko mija. Dziś miałam ostatni dzień rekolekcji i jedyny, na którym byłam, gdyż w szkole rekolekcje zaczęły się od zeszłego Piątku a ja byłam jeszcze na kursach wczoraj ostatni dzień na szczęście oceny wystawione jestem zadowolona.
Po świętach od razu trzecio gimnazjaliści piszą testy, więc życzę im już teraz powodzenia i jak najmniej stresu. Tegoroczni maturzyści, także niedługo będą pisali matury, więc im także życzę powodzenia, tak wcześnie gdyż szczęścia nigdy nie za dużo.
Podsumowują został nam jeden dzień szkoły, więc nie załamujcie się dacie radę go przeżyć. Jesteśmy już coraz bliżej wakacji oraz wystawiania ocen, ale chodzi tu o upragniona labę, na którą wszyscy czekamy:)

A wam jak mija tydzień? Czujecie te święta Wielkanocne? Z czym się wam one kojarzą?



 A ja lecę pobiegać paa :) 

6 komentarzy:

Ourdestination pisze...

dopiero co wróciłam z miesięcznych praktyk w Włoch,więc totalnie niczego nie czuję...

karolyna pisze...

ja juz mam wolne od dzisiaj <3

Cherry pisze...

Mi tydzien mija swietnie poki co :) Ladnie wygladasz!

klaudr.blogspot.com

Malina o pisze...

Dziękuję :)

Malina o pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
muffliato9 pisze...

ładna sukienka :))

Zaobserwowałam. może też zaobserwujesz? :)
http://muffliato9.blogspot.com/