środa, 23 kwietnia 2014

Majówka tuż tuż....

Hej, Hej J

Niedługo zaczynamy majówkę, z czego się cieszę a maturzyści pewnie nie współczuje wam L zrelaksujcie się przed maturą nie przejmujcie się tym myślcie o tym, że będziecie mieli to już za sobą J Planowaliście, co będziecie robili? U mnie padł pomysł, aby rozpalić ognisko pomysł moich sąsiadów w gruncie rzeczy, ale czemu nie uwielbiam ogniska i nie ze względu na to jedzenie kiełbaski. Chodzi mi o atmosferę panującą przy nim można się pośmiać jak to powiedział kiedyś mój kolega, że największą frajdę sprawia mu pieczenie kiełbaski i patrzenie w ogień. Jedyne, co mnie przeraża to komary, które powoli się pojawiają niestety. Byłam wczoraj na spacerze i zostałam ofiarą tych o to stworzeń. Majówka, czyli sezon grillowy się zaczął, choć już teraz widziałam na podwórkach rozpalone grille czy jak to się tam mówi J W sumie jest to bardzo miłe spędzenie czasu z znajomymi i nie tylko biorąc pod uwagę piękne słońce, które gości w mojej okolice już przez parę dni i nawet się troszkę opaliłam, więc do wakacji może nie będę taka blada. Niestety nie urodziłam się z jakąś ciemniejszą karnacją trudno mi znaleźć odpowiedni podkład, bo wszystkie są dla mnie za ciemnie odcień porcelana niestety, ale ja nie narzekam no może tylko czasami troszkę J Dobrze już was nie zanudzam J

 A wy planujecie majówkę ? Jakieś konkretne plany ? 




5 komentarzy:

Lunatyk pisze...

Ja mam 2 maja urodziny ^ ^
pusta-szklanka.blogspot.com

Daga pisze...

Mam już plany małe na majówkę, m.in. grill z rodziną oraz z przyjaciółmi, zająć się blogiem i wiele, wiele innych :D

Inesse pisze...

Na majówkę jadę ze znajomymi nad jezioro na rowery :) Ciekawie piszesz.

pozdrawiam http://fanaforce.blogspot.com

Klaudia G pisze...

Nie mam planów, ale mam nadzieję ,ze pogoda dopisze :)

Niuntis pisze...

moje plany na majówkę, to pojechać do koleżanki, z którą nie widuję się zbyt często. Oby tylko pogoda nie zawiodła!
pozdrawiam serdecznie i zapraszam:
niuntis.blogspot.com