piątek, 28 marca 2014

Tęsknota ludzka..

Cześć Kochani !

Tak sobie teraz siedzę i myślę lub rozmyślam nad zachowaniem ludzi którzy tęsknią i się tego wypierają.
Dlaczego poruszyłam taki temat na samą myśl dziś narzuca mi się słowo miłość, zapytacie dlaczego miłość? 
Gdyby nie moja koleżanka i jej chłopak i ich dzisiejsza kłótnia za pewne nie zwróciła bym uwagi na ten temat.
Niektóre osoby kierują się że tak to ujmę mottem (?)  z facebooka miej wyje*ane a będzie ci dane i większości może nie spora grupa ludzi właśnie tak robi. Uważa że gdy nie będą zwracać uwagi na drugą osobę to wszystko się ułoży. Otóż nie dla jednej osoby jest to może i dobry sposób ale nikt nie pomyśli co ta druga osoba czuje co sobie może pomyśleć. Może jest to dla niej trudniejsze niż dla nas ? I potrzebuje naszego wsparcia nie wiemy jakie ma w tym momencie myśli. 
Obie strony zaczynają za sobą tęsknić ale żadna z nich się do tego nie przyzna bo kierują się poradą z jakiś bestów (?) I tu zaczyna się największy problem kierując się tymi bestami ranimy drugą osobę i możemy zniszczyć związek który zrodził się z kilkuletniej przyjaźni. Podaję akurat tu przykład z życia wzięty, może trudno w to uwierzyć ale przez to całe niby motto czy przesłanie zniszczył się dwu letni związek. 
Po kłótni nie wiem chyba chłopak stwierdził że jak nic nie zrobi to dziewczyna sama do niego przyjdzie i go przeprosi ? Za jego zdradę ? Ona oczywiście była skłonna dać mu druga szansę tylko liczyła na to żeby pokazał jej że mu zależy. Widać było po nich że za sobą tęsknią lecz nikt się do tego nie przyznał wiadomo duma chłopaka a dziewczyna nie chciała wyjść na idiotkę. 
Jak to możliwe, że nawet nie mówili sobie głupiego cześć gdy przechodzili obok siebie . Wiem od jego kolegów że on bardzo żałował tego co zrobił i nawet zdarzyło mu się płakać z tego powodu. Trudno w to uwierzyć ale jak się kogoś kocha to łzy to oznaka że zależy nam na drugiej osobie. Dziewczyna tak samo płakała po nocach z tęsknoty róże myśli przychodziły jej do głowy. 
Po jakimś czasie bodajże miesiącu  tęsknota przerosła ich obojga w końcu z pomocą przyjaciół  spotkali się i wyjaśnili sobie wszystko. Ta historia na całe szczęście miała szczęśliwe zakończenie byli ze sobą nadal.
Jak wielka może być tęsknota ludzka ? A jak mało inteligentny potrafi być człowiek aby kierować swoje życie dzięki jakimś cytatą które tworzą wyidealizowany świat. Te dwa pytania nurtują mnie do teraz.

A wy jak uważacie jak wielka może być tęsknota ludzka ? 
Warto kierować się bestami czy wyidealizowanymi opisami świta życie i miłości ? 
Jakie jest wasze zdanie na ten temat ?




4 komentarze:

Lunatyk pisze...

Ja mam podobne zdanie co ty :) Dobrze, że między nimi wszystko się ułożyło ^^ Fajny post :D
pusta-szklanka.blogspot.com

Paulina Nowak pisze...

Świetny post ! :)
co powiesz na wspólną obserwację ?
http://life-is-beautiful17.blogspot.com/

Malinowe-ciasto pisze...


Prześliczne zdjęcia, świetny design, bardzo mi się podoba. <3

DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło. ;)
malinowe-ciasto.blogspot.com

Carolyn pisze...

Nigdy za nikim nie tęskniłam, więc ciężko mi się wypowiedzieć, natomiast besty i inne gówna, to jak zaznazczyłam gówna i są kiepskim źródłem wiedzy o człowieku, bo tworzą je nastolatki pod wpływem hormonów.
★ blog