poniedziałek, 31 marca 2014

Sunny day

Hej hej :)

Kolejny dzień z taka piękną pogodą aż szkoda go marnować niestety trzeba iść do szkoły ja mam dziś zajęcia od 13.20 do wieczora czyli 18 niestety. 
Nie mogłam dziś wstać przez tą zmianę czasu ale do końca tygodnia powinnam się przestawić. Taki piękny dzień a ja mam dziś sprawdzian z technologi na który się kompletnie nic nie uczyłam przez weekend za ładna pogoda była aby zmarnować go na naukę. Z tego powodu musiałam dziś wstać wcześniej i się pouczyć właśnie w tej chwili pisze do was i mam otwarty zeszyt. Wzięłam szybki prysznic włosy nadal mam mokre muszę skończyć się ogarniać został mi jeszcze makijaż i u ułożenia jako tako włosów jak wyschną do końca. Nie lubię używać zbyt często suszarki wolę aby włosy same naturalnie się wysuszyły a jak każdy wie suszarka niszczy włosy dlatego ja staram się ograniczyć do minimum użycie tego o to sprzętu. 
Coś może napisze o wczorajszym dniu więc rano byłam w kościele następnie poszłam na spacer z moją siostrzyczką, potem moja mama zrobiła pyszny obiadek po czym wybraliśmy się na spacer z rodzicami z którego zostałam jak to powiedzieć porwana haha. Moja starsza siostra przyjechała i za brała mnie z połowy spaceru do auta i pojechałyśmy na plażę. Słoneczko przepięknie świeciło i nawet się troszkę opaliłam:)
A wy co wczoraj robiliście ?
Uważacie weekend za udany ?
Przestawiliście się już z zmianą czasu, udało wam się wstać dziś bez problemu ?

A tu macie zdjęcie z wczoraj z pomostu niestety jakoś Grr :(
Udanego dnia wam życzę :)

6 komentarzy:

Lunatyk pisze...

Mój weekend był bardzo udany :) Wczoraj byłam na koncercie ♥
Pozdrawiam serdecznie ^^
pusta-szklanka.blogspot.com

karolyna pisze...

ja nigdy sie nie wysypiam wiec zmiana czasu jakos bardzo na mnie nie dziala xD

Palinka pisze...

Też nie lubię suszyć włosów suszarką, ale takie rzeczy to tylko w lecie :) Z tą zmianą czasu faktycznie jest nieciekawie, ale już niedługo wszyscy przywykniemy :)

Aleksa Niepodam pisze...

fajne zdjecie!:)
http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

Mira Shpak pisze...

Nice blog! Visit my beauty blog:)
Read new wedding post -http://starlingdays.blogspot.com

Daria pisze...

pięknie tutaj u Ciebie, zaobserwowałam :)