środa, 26 marca 2014

Spring and snow ?

Cześć !

Witam was po bardzo długiej przerwie ale mam nadzieję że zmieni się to od dziś i będę tu o wiele częstszym gościem niż aktualnie. 

 Śnieg 

Czyli dla mnie jakaś dziwna sytuacja tej wiosny po takich pięknych dniach a tu nagle wczoraj co śnieg skąd on się wziął. Sama nie wiem moje zdziwienie było ogromne gdy wstałam i zobaczyłam za oknem śnieg. Ale dziś już na szczęście jest przepiękne słoneczko i mam nadzieję że taka pogoda już zostanie z nami. 

Od tygodnia mam masę nauki jeszcze więcej niż zawsze gdyż mam kursy zawodowe niby tylko 4 przedmioty a masa nauki, no cóż musimy to zaliczyć w miesiąc. A w taką pogodę jak dziś nie chce się siedzieć w szkole a zwłaszcza do 18. Mam dziwny rozkład zajęć przeważnie lekcję są do 18 lub 17.30 np: dziś odbywam zajęcia tylko 4 lekcję ale za to od 15 do 18 czyli wracam do domu jest troszeczkę po 19 i na nic już nie mam siły. Ale o tych kursach może w innym poście. 

Wszyscy w tym okresie mają sporo nauki zaczynają się matury, egzaminy gimnazjalne, egzaminy zawodowe, testy szóstoklasisty czyli jednym słowem jest to najuciążliwszy okres związane ze szkołą i nauką. Wiem że nauczyciele strasznie cisną do nauki i mówią to będzie na maturze i to będzie na testach ich zdaniem wszystko będzie. Nikt nie wie jakie będą pytania  a oni tym bardziej stresują. 
  

Wiosna 

Jest już u nas od paru dni widać to nie tylko dziś za oknem ale też to czuć oraz widać to na facebooku zakochani są wszędzie wszyscy zmieniają statusy na w związku. Choć mówią że dojrzały związek to taki o którym facebook nie wie idąc nawet przez park ze szkoły na ławkach siedzą zakochani jest to urocze.

A jak tam u was z pogodą też padał u was śnieg ? 

Przygotowujecie się do egzaminów gimnazjalnych a może matury ? 
Macie jakieś swoje sposoby na naukę ? 


2 komentarze:

doimika pisze...

U mnie wczoraj rano padał mocno deszcz, potem zaczął śnieg a popołudnie świeciło słońce(?). :P
mina-doimika.blogspot.com

Monia List pisze...

Podoba mi się twój blog ;*
Obserwujemy ?
Mam prośbę. Mogłabyś poklikać u mnie w linki przy ostatnim poście ? To dla mnie bardzo ważne ;*
http://lifestyleourblog.blogspot.com/