niedziela, 16 marca 2014

Po długim czasie...

Cześć !
Witam was po długim czasie, mojej przerwie na poukładanie  sobie życia, że tak to ujmę ładnie prawda haha :) ale ja nie o tym. Co robiłam przez ten czas jak już wyżej wspomniałam starałam się poukładać wszystko w jedną całość, chciałam tu coś napisać wcześniej ale niestety internet na to nie  pozwalał.
Przez ten czas zrozumiałam że jeżeli kochamy dana osobę to nie wiem co by zrobiła i tak jej to wybaczymy. Odwiedziłam parę miejsc z którymi wiążą się wspomnienia.
Wiecie co jest w tym najgorsze co boli najbardziej ?
Idziesz w te same miejsca, bez tych samych ludzi...
Niby to tyle jakieś głupie miejsce widok i wgl ale to już nie to samo, te wszystkie wspomnienia wracają.
Jak wiecie mój chłopak miał kursy w mojej szkole do 17.03 czyli w ten poniedziałek jest ostatni dzień.
Dzięki temu jeszcze bardziej miałam szanse na wyjaśnienie co będzie z nami dalej i na razie jest tak, że jesteśmy już razem ponad 4 miesiące jak ten czas szybko zleciał. Mamy teraz ze sobą lepszy kontakt i jak to powiedziała nauczycielka od kursów tworzymy idealna parę. Trochę dziwnie to usłyszeć od nauczycielki nie uważacie ? 
No a po za tym w szkole jak w szkole nie mam żadnej jedynki na szczęście za to wpadła mi 5 i 6 z informatyki i 4 z fizyki z sprawdzianu a ja przecież nie ogarniam fizyki. Od wtorku tj. 18.03 do 14.04 zaczynam kursy zawodowe jej na miesiąc mam spokój z takimi przedmiotami jak matma, fizyka, chemia itd. mam tylko przedmioty zawodowe czyli technologa, higiena, stylizacja i nie wiem jeszcze jakie.
Weekend minął mi tak jakoś ni jak gdyż byłam w sobotę w pracy no ale była moja ulubiona klientka pani Tersa kojarzycie to nazwisko  Adam Tersa mówi wam to coś? Ha jeżeli słuchacie reggae to powinno Adam Tersa- Ras Luta, czyli chodziło mi o jego mamę uwielbiam słuchać jak opowiada o swoich podróżach i wgl ahh...  No po za tym pogoda jakoś wczoraj nie dopisywała padał śnieg u was też ?
A jak wam minął ten tydzień i weekend uważacie go za udany?

Brak komentarzy: