niedziela, 2 marca 2014

Nowy miesiąc nowe plany...

Witam was po długim czasie :)

Już mamy marzec jeju jak szybko to zleciało straciłam poczucie czasu. Co robiłam przez ten czas jak mnie nie było oczywiście zajmowałam się nauką bo trzeba ehh... Jestem tym wszystkim wykończona a tak po za tym to jestem szczęśliwa zakochana i ostatnio patrzę na świat bardziej optymistycznie.

Nowy miesiąc nowe plany i postanowienia:
Więc co postanowiłam będę sobie wyznaczać jakieś cele która mam zrealizować w danym miesiącu oraz plany które tez mam nadzieję zrealizować choć plany będą tygodniowe zapewne. 

Czyli moje postanowienia:
  1. Zabrać się solidnie za siebie znaczy zacząć ćwiczyć regularnie, bo oczywiście zawsze łapie lenia i ćwiczę raz albo dwa razy w tygodniu tylko.
  2. Dieta dieta i jeszcze raz dieta więcej zdrowej żywności zero niepotrzebnych pustych kalorii ojj to będzie trudne może od czasu do czasu tylko kostka czekolady haha :)
  3. Nauka muszę poprawić swoje stopnie zacząć się uczyć i pozaliczać swoje zaległe prace.
No to były cele miesięczne chyba można to tak nazwać, to teraz czas na plany tygodniowe. Więc na ten tydzień planuję:
  1. Zrobić projekt z chemii "chemia w życiu codziennym" nie wiem jak i nie wiem o co w nim chodzi ale muszę to zrobić.
  2. Rozpisać tematy na praktykę to będzie wyzwanie rozpisuje je od dwóch miesięcy i nie mogę się za to zabrać :)
  3. Iść na spacer z kotkiem ale to po szkole oczywiście żadnych wagarów. Nie no wagary są nie ładne " babcie nie była by dumna " haha
  4. Wybrać się na sesję z moją kochaną Adusią i wstawić tu jakieś zdjęcia :)
  5. Wypadało by napisać sprawdzian z historii ale ja nic nie potrafię.
  6. Podsumowując wstać przeżyć iść spać tak przez cały tydzień.
Uważam że to dobry pomysł robić sobie takie postanowienia wyznaczać cele itp. A ogólnie wracając do naszej kochanej zimy która jej nie przypomina ani trochę to ciesze się że jest słońce i taka wiosenna atmosfera. Uwielbiam taką pogodę :) Ahh aż się rozmarzyłam
A wy jak lubicie taką pogodę jest u was słońce czy pogoda jest pochmurna ?  
Mam tu jakieś zdjęcie prawdopodobnie z zeszłego tygodnia :)


1 komentarz:

karolyna pisze...

powodzenia w wytrwaniu :)