sobota, 29 marca 2014

Have a nice day

Cześć kochani !

Witam was w to piękne  i słoneczne popołudnie. Za oknem świeci piękne słoneczko i jest chyba z jakieś ponad 10 stopni. Więc za chwilkę lecę z powrotem na podwórko szkoda marnować tak pięknego dnia.
Taka piękna pogoda  a ja mam masę nauki którą zapewne odłożę na później aby nie zmarnować takiej pogody. Od 8 rano zaczęłam robić jakieś wiosenne porządki w szafie i pokoju w końcu trzeba było się za to zabrać :)
Następnie pomogłam mamie troszkę w ogródko po czym poszliśmy wszyscy sobie na herbatkę i ciasto. I teraz właśnie się nim zajadam.
Mam w planie zrobić dziś rzeczy, które powinnam była zrobić już jakiś czas temu i mam ochotę wybrać się na jakiś spacer lub może przejażdżkę  rowerową albo motocyklową. 
Nie ma co marnować tak pięknego dnia :)

A wam jak minęło przedpołudnie? 
Też jest u was taka piękna pogoda ?
Co planujecie na dzisiejszy dzień ?:)

Have a nice day :) 


 Niestety blogger zepsuł jakoś tych zdjęć :(  

10 komentarzy:

karolyna pisze...

ja też zaraz wyruszam z domu <3

Monika Kobierska pisze...

super post i blog♥♥ zaobserwowałam i liczę na rewanż
http://oooowszystkim.blogspot.com/
http://bestgirl135.blogspot.com/

papilot26 pisze...

ja moze wybiore sie na jakis spacerek :)
wpadniesz do mnie i poklikasz w linki do kurtki sheinside? proszę, to bardzo ważne, pomóż spełniać marzenia <3 Odwdzięcze się!
obs?
dorey-doorey.blogspot.com

Cherry pisze...

znam ten ból jeżeli chodzi o jakość :P zrobiłam się głodna i chyba też sięgnę po jakieś pyszne ciacho :D pozdrawiam!

Joanna Dybczyk pisze...

Jakie piękne zdjęcia! *o* super blog : )

Ola M pisze...

Znam to! nie lubie za to bloggera ;)

Yuki~ pisze...

Ja muszę wybrać się na jakiś spacer, a nie w tak piękną pogode w domku siedzieć:)
Mogłabyś mi pomóc klikając w link z najnowszego postu? Byłabym baardzo Ci wdzięczna! ♡
imagine-yuki.blogspot.com

Beata S pisze...

Super post :) Świetne zdjęcia :)
Bardzo spodobał mi się Twój blog :)
Dodaje do obserwowanych.
Zapraszam też do siebie, jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, będzie mi miło :)
Pozdrawiam
http://for-every-season.blogspot.com/

Aleksa Niepodam pisze...

świetne zdjęcia:)
http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

Lunatyk pisze...

Też muszę się zabrać za takie małe wiosenne porządki :) Pogoda śliczna, aż szkoda siedzieć nad książkami ;) Bardzo ładne to ostatnie zdjęcie ^^
Pozdrawiam serdecznie :D
U mnie nowy post jak masz chwilę to zapraszam : pusta-szklanka.blogspot.com