środa, 12 lutego 2014

Udana Środa

Hej!

Miałam dziś tylko 2 lekcje, gdyż odwołali nam matematykę bo nie było nauczyciela. Po lekcjach poszłam z koleżanką do cukierni aby zamówić tort. Po co tort ? moja koleżanka z klasy ma niedługo urodziny i cała klasa złożyła się na tort nie jest to zły pomysł zamówiłam tort czekoladowy nie jest on taki normalny starałam się wybrać w miarę śmieszny ale taki aby nasz wychowawca nie przyczepił się do jego kształtu. Tort dostanie w szkole pierwszym pomysłem było to że miałam go upiec ale stwierdziłam, że nie znajdę na to czasu.
Więc Środa była dniem udanym, słonecznym ale do  czasu niestety :( Co zdarzyło się u mnie w szkole, jakiś bardzo mądry uczeń można powiedzieć geniusz rozpylił na warsztatach szkolnych jakiś gaz mówią że pieprzowy ale nie wiadomo ewakuowano uczniów. Na miejsce przyjechała policja i straż pożarna, i po co to komu było zrobić takie zamieszanie. No ale cóż mówią że głupota ludzka nie zna granic. 
We dwie wybrałyśmy się do pepco były tam taki przesłodkie mini toaletki niestety nie mogę wstawić zdjęcia bloger odmawia nadal posłuszeństwa ale jak się  coś zmieni to postaram się  od razu wstawić.
Po czym wróciłam do domu i się uczę. A wam jak mija Środa ?

6 komentarzy:

karolyna pisze...

o, pepco <3

Daga pisze...

Ale fajnie, tylko 2 lekcje :)
♥blog-klik♥

Margaret♥ pisze...

Dzień bez matematyki, to cudowny dzień :D
Margaret

Elie pisze...

Fajny blog^^
Obserwujemy? Ja już obserwuję! ;)http://elie1999.blogspot.com

karolcia92478181 pisze...

Ja w środę miałam praktycznie tylko 1 lekcję. Bo na 2 pierwszym był podróżnik, potem na 2 lekcjach byliśmy na lodowisku. A jedną lekcję nam odwołali. ;)

http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

MATT pisze...

2 lekcje? Ja też tak kiedyś chcę :)