poniedziałek, 3 lutego 2014

Słoneczny Poniedziałek

Cześć !
Dziś pierwszy dzień do szkoły po feriach, miałam dziś masę lekcji ale na całe szczęście pogoda dopisała i nie było aż tak źle. Miałam dziś taki piękny humor gdyby nie wieść od nauczyciela e.d.b że na przyszły tydzień mamy napisać referat na cztery strony format A4 pismo odręczne i przedstawić je na forum  klasy.

Po tym jak wróciłam do domu nie miałam już siły aby gdziekolwiek wyjść odwołałam dzisiejsze spotkanie i sesję, gdyż byłam w domu około godziny 17 i zrobiło się strasznie zimno i pochmurnie. Odwołałam spotkanie ale nie obyło się bez rozmowy w autobusie a dalsza część tej rozmowy została dokończona przez telefon. Powinnam się teraz uczyć ale jakoś nie mam na to siły.... Mam nadzieję że wasz dzień minął wam przyjemnie :) A ja zabieram się za zbieranie informacji do referatu :( 

A tu jakieś zdjęcie po farbowaniu haha..
Do zobaczenia :)

6 komentarzy:

soluble e pisze...

ja również dzisiaj byłam w szkole po raz pierwszy... masakra!

obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

♥ Patrycja ♥ pisze...

Ja również dziś wróciłam do szkoły po feriach i dzień był bardzo fajny ;33
Piękna pogoda dziś, cudne słoneczko i w miarę ciepło, dosłownie jak Wiosną<3 ♥
KLIK-BLOG

Driana pisze...

Ja dopiero zaczynam ferie i się cieszę, że mam w końcu nieco wolnego :) Współczuję tego referatu z edb, u nas nauczyciel nie zadaje referatów z tego przedmiotu :c Powodzenia w pisaniu referatu i żeby dobrze Ci wyszedł :)

Zapraszam do mnie. Może wzajemna obserwacja? :)
www.driana-blog.blogspot.com

Julka :* pisze...

super blog!!! :*
co powiesz na wspólną obserwacje? Odpisz u mnie i obserwuj a ja napewno się zrewanżuje
http://crazy-life-according-to-juliet.blogspot.com/

Kostecka pisze...

Świetny Blog + Ciekawie Piszesz <3

zapraszam do mnie :
dayskosteckiej.blogspot.com

Wixi pisze...

Śliczna jesteś !
Super prowadzisz bloga ! ;*
Zapraszam do mnie
http://zwyklaya.blogspot.com